کد خبر : 1850026 | 03 آبان 1401 ساعت 17:45 | 7.2K بازدید | 4 دیدگاه

شهرداری همدان صفر استقلال ملاثانی صفر

لیگ‌یک/ ادامه شکست‌ناپذیری شگفتی‌ساز در همدان

استقلال ملاثانی این هفته را هم بدون باخت پشت سر گذاشت.

لیگ‌یک/ ادامه شکست‌ناپذیری شگفتی‌ساز در همدان

به گزارش “ورزش سه”، دوتیم شهرداری همدان و استقلال ملاثانی امروز در هفته دهم لیگ دسته اول به مصاف هم رفتند که با نتیجه مساوی ۰-۰ به کار خود پایان دادند.
نیمه اول این دیدار تقریبا در اختیار شاگردان ابراهیم اشکش در تیم ملاثانی بوده و همدانی ها تنها به ضربات ایستگاهی دل خوش کرده بودند.
در نیمه دوم این دیدار هم یک بازی پایاپای و درگیرانه شاهد بودیم در حالی که استقلال ملاثانی می توانست روی تک به تکی که احسان علوان زاده به دست آورد به گل برتری برسد.
شهرداری همدان که یکی از تیم هایی است که در لیگ امسال سخت می بازد و از ۱۰ بازی خود تنها در دوبازی تن به شکست داده در مقابل تیمی قرار گرفته بود که یکی از رکورد داران نباختن فوتبال ایران محسوب می شود.
استقلالی های ملاثانی پس دیدار امروز باز هم رکورد خود را ارتقا بخشیدند و به رکورد ۳۰ بازی مداوم بدون باخت رسیدند. اتفاقی بی سابقه در فوتبال ایران که جنوبی ها در حال رقم زدن آن هستند.
از نکات حاشیه ای بازی هم میتوان به حضور حداقل ۲۰۰ نفری هواداران همدانی اشاره کرد. این در حالی است که گفته می شد تمام بازی های لیگ برتر و لیگ یک تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگر بوده است.
استقلال ملاثانی با این تساوی ۲۰ امتیازی شد و در رده سوم جدول حضور دارد و از آن سو شهرداری چی ها هم پس از دیدار امروز خود را ۱۶ امتیازه در رده پنجم جدول می بینند.

دیدگاه‌ها