کد خبر : 1850033 | 03 آبان 1401 ساعت 17:45 | 6.8K بازدید | 1 دیدگاه

جشنواره گلهای تماشایی : خیبر 3 - شمس آذر 1

لیگ یک/ بازی با کلاس و تولد یک مدعی جدید در خرم‌آباد

شاگردان فراز کمالوند سرانجام پس از چند هفته بار دیگر موفق به کسب پیروزی شدند و اینبار پس از سایپا و ون‌پارس موفق به شکست شمس‌آذر قزوین شدند.

لیگ یک/ بازی با کلاس و تولد یک مدعی جدید در خرم‌آباد

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دیدارهای حساس هفته دهم رقابت‌های لیگ دسته اول به میزبانی خیبر در ورزشگاه تختی خرم آباد مقابل شمس آذر برگزار شد که در فصل جاری مسابقات غیرمنتظره ظاهر شده و عملکرد بسیار خوبی با سعید دقیقی ارائه کرده است.
شمس آذر هفته گذشته با پیروزی عجیب 4 برصفر مقابل سایپا در قزوین توانسته بود 20 امتیازی شود و با اقتدار به صدر جدول تکیه بزند، اما در هفته دهم مقابل خیبر قرار گرفت که در هفته گذشته به دلیل معرفی نشدن استادیوم توسط مدیران باشگاه خلیج‌فارس ماهشهر بازی نکرده بود و در این مسابقه به دنبال پایان دادن به روند سه تساوی پیاپی بود.
این دیدار با ضربه روی پای تماشایی سینا حاتمی در دقیقه 24 با نتیجه یک برصفر به سود میزبان شد؛ این گل ارسال یک ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه شمس آذر به دست آمد که حاتمی در محوطه شش قدم موفق به کنترل توپ شد و سپس نزدیک به تیرک اول مسابقه با ضربه‌ای سرکش شاگردان کمالوند را در استادیوم خانگی پیش انداخت.
این پایان کار این دیدار حساس هفته در نیمه اول نبود و روی کار تیمی هماهنگی که میلاد کمندانی، سینا حاتمی و رضا صدری انجام دادند، گل دوم در وقت‌های اضافی روی ارسال دقیق حاتمی و ضربه سر تماشایی صدری به ثمر رسید تا خیبری ها با پیروزی 2 بر صفر به رختکن بروند.

1756481
با شروع نیمه دوم بهترین اتفاق برای شمس آذر رخ داد و آنها توانستند روی محمد پاپی با ضربه آکروباتیک رحمان جعفری بهترین گلزن مسابقات از نزدیکی‌های نقطه پنالتی به گل دست پیدا کنند تا اختلاف به حداقل برسد و با انگیزه زیادی برای جبران نتیجه تلاش کنند.
اما در ادامه تلاش‌های شاگردان سعید دقیقی برای جبران نتیجه جواب نداد و این تیم خیبر بود که توانست روی یک ضدحمله سریع به گل سوم در دقیقه 86 دست پیدا کند. این گل روی نفوذ شهابی از سمت راست خط دفاعی شمس آذر و پاس کات بک او به ثمر رسید که با بغل پای دقیق مهرداد قنبری کاپیتان باتجربه خیبر از روی خط محوطه شش قدم به گل تبدیل شد.
با این نتیجه‌ای که شاگردان کمالوند مقابل صدرنشین کسب کردند علاوه بر متوقف کردن این تیم که سبب شد فجرشهید سپاسی 22 امتیازی شود و صدر را از قزوینی ها بگیرد، حالا سبزپوشان خرم آبادی با 3 پیروزی و 6 تساوی طی 10 هفته اخیر 15 امتیازی شدند و در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفتند. البته آنها یک بازی لغو شده نیز مقابل خلیج فارس دارند که در انتظار حکم کمیته انضباطی درباره این مسابقه هستند.
در سوی دیگر شمس آذر با این شکست که دومین باخت آنها طی 10 مسابقه اخیر بود 20 امتیازی در رتبه دوم باقی ماندند و البته استقلال ملاثانی شگفتی ساز را با همین امتیاز در کنار خودشان می بینند.

1756479

عکس‌ها محمدرضا دهداری

دیدگاه‌ها