کد خبر : 1850036 | 03 آبان 1401 ساعت 18:16 | 6.9K بازدید | 6 دیدگاه

آلفرد شرودر:

برابر لیورپول باید تیم متفاوتی باشیم

آلفرد شرودر، سرمربی آژاکس، مدعی شد تیمش برای شکست لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا باید متفاوت از همیشه باشد.

برابر لیورپول باید تیم متفاوتی باشیم

به گزارش "ورزش سه"، آژاکس در پایان هفته چهارم در لیگ قهرمانان اروپا تنها سه امتیاز گرفته و آنها برای حفظ اندک شانس های خود برای صعود به دور بعد، چاره ای جز غلبه بر لیورپول در دیدار فردا شب ندارند. آلفرد شرودر، سرمربی آژاکس، تاکید کرد لیورپول در برخی مسابقات در این فصل بدشانس بوده و در لیگ قهرمانان باید با حداکثر تمرکز در میدان حاضر شد.

آلفرد شرودر گفت: "لیورپول هنوز یک تیم بزرگ است و ما واکنش آنها پس از شکست مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان اروپا را دیدیم. اگر چند بازی اخیر لیورپول برابر رنجرز و سپس منچسترسیتی را ببینید، متوجه خواهید شد آنها کیفیت بالایی از خود نشان دادند. البته لیورپول مقابل ناتینگهام فارست شکست خوردند، آنها اما می توانستند با اختلاف چهار یا پنج گل برنده شوند. ما مسابقه لیورپول با ناتینگهام را تماشا کردیم، اما فراموش نکنیم آنها هفته قبلش مقابل سیتی که تیم کمی نیست نیز پیروز شدند.

1756490

لیورپول در بازی مقابل ناتینگهام می توانست 6-1 برنده شود، اما آنها خوش شانس نبودند. در نهایت همه چیز به امتیازات مربوط می شود و این لیگ قهرمانان است. باید مدافعان ما به سمت جلو بازی سازی کنند و ما بتوانیم به سمت فضاهای خالی برویم. ما باید با اختلاف دو گل برنده شویم و به خودمان باور داریم.

می دانیم که لیورپول تیم فوق العاده ای دارد، اما می خواهیم بهتر از دیدار رفت بازی کنیم و از جنبه های مختلف پیشرفت کنیم. بازیکنان نمی توانند بدون تمرکز در میدان حاضر شوند و ما نیاز به رویکرد متفاوتی برای موفقیت در لیگ قهرمانان داریم."

دیدگاه‌ها