کد خبر : 1850047 | 03 آبان 1401 ساعت 18:43 | 28.1K بازدید | 5 دیدگاه

گزارش مارکا

ترس از دست‌دادن جام‌جهانی دلیل غیبت 2 بازیکن بارسا؟

آندریاس کریستنسن و ممفیس دیپای را شاید تا قبل از جام جهانی در ترکیب بارسلونا نبینیم. هر دو ترس بازگشت مصدومیت و از دست دادن جام جهانی را دارند.

ترس از دست‌دادن جام‌جهانی دلیل غیبت 2 بازیکن بارسا؟

به گزارش "ورزش سه"، آندریاس کریستنسن و ممفیس دیپای در دیدار فردای بارسا مقابل بایرن نیز حضور نخواهند داشت. غیبت آنها قابل انتظار بود زیرا هنوز به تمرینات گروهی برنگشته‌اند. اکنون باید دید چه زمانی می توانند دوباره به تیم ملحق شوند و پیراهن بارسا را ​​بر تن کنند. ژاوی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با بایرن گفت که کریستنسن شاید بتواند هفته بعد مقابل والنسیا بازی کند. البته او این را با احتیاط فراوان گفت. فعلا هیچ چیز مشخص نیست. 

1756510

ممفیس دیپای هم که در وقفه بازی های ملی اخیر و در تیم ملی هلند مصدوم شد، شرایط بازی برابر والنسیا را ندارد و احتمال رسیدن او به این بازی اندک است اما غیبت دیپای و کریستنسن می تواند به دو دلیل باشد: یا احتیاط بارسلونا برای شدت پیدا نکردن مصدومیت‌شان یا عدم تمایل آنها برای حضور در میدان به خاطر ترس از دست دادن جام جهانی.

1756511

 10 روز پس از بازی با والنسیا ملی‌پوشان بارسا راهی اردوی تیم های ملی خود خواهند شد و عجیب نیست اگر دیپای و کریستنسن را تا قبل از جام جهانی در ترکیب بارسا نبینیم. کوچکترین مصدومیت یعنی خداحافظی با جام جهانی و دیپای و کریستنسن حاضر به قبول این ریسک نیستند. آنها می خواهند مطمئن باشند که به طور کامل بهبود یافته اند و خطر بازگشت مصدومیت وجود ندارد.

دیدگاه‌ها