کد خبر : 1850050 | 03 آبان 1401 ساعت 18:53 | 23.4K بازدید | 18 دیدگاه

خرم‌آباد به شهرهای لیگ برتری اضافه می‌شود!؟

پیروزی مهم شاگردان کمالوند مقابل صدرنشین لیگ یک زنگ خطر را برای تیم‌های لیگ یکی به صدا درآورد.

خرم‌آباد به شهرهای لیگ برتری اضافه می‌شود!؟

به گزارش "ورزش سه" مهم‌ترین دیدار هفته دهم مسابقات لیگ آزادگان عصر امروز با برتری سه بر یک خیبر خرم‌آباد مقابل شمس‌آذر قزوین به پایان رسید.

درحالی که شاگردان سعید دقیقی با پیروزی چهار بر صفر مقابل سایپا در هفته نهم، با انگیزه‌ای بالا به خرم‌آباد سفر کرده بودند تا ضمن متوقف کردن خیبر به عنوان یکی از تیم‌های مستعد صعود از لیگ یک، صدرنشینی خودشان را هم تثبیت کنند، این خیبر بود که با ارائه یک بازی فراتر از انتظارات، نماینده قزوین را با سه گل بدرقه کرد.

بازی با حملات پرتعداد شمس‌آذری‌ها آغاز شد اما درست در شرایطی که انتظار می‌رفت شاگردان دقیقی گل اول بازی را به ثمر برسانند، خیبر روی گل سینا حاتمی، بازیکن سابق آلومینیوم اراک که با 22 سال سن، ستاره بازی امروز بود، از حریف پیش افتاد.

1756519

در حالی که بازی دقایق پایانی خودش در نیمه اول را دنبال می‌کرد، روی یک ارسال خط‌کشی‌شده از حاتمی، این رضا صدری بود که دومین گل خیبر را وارد دروازه حسینی کرد.

شروع نیمه دوم برای تیم قزوینی ایده‌آل بود و آنها خیلی زود توسط رحمان جعفری به گل اول خود دست یافتند تا اختلاف به حداقل برسد. در ادامه بازی بیشتر در میانه زمین دنبال می‌شد تا اینکه مهرداد قنبری، بازیکن سابق ذوب‌آهن با یک بغل پای دقیق دروازه شمس‌آذر را برای بار سوم باز کند و خیال فراز کمالوند را از یک پیروزی بی‌نهایت مهم راحت کند.

نتیجه‌ای که باعث شد جلال چراغ‌پور، کارشناس با سابقه فوتبال ایران که از دو هفته قبل به کادر فنی خیبر اضافه شده، پس از بازی، سرمست از برد راه‌گشای تیمشان ضمن صحه گذاشتن روی حرف‌های کمالوند، اوج گرفتن خیبر از هفته نهم به بعد را به رخ منتقدان بکشد.

1756518

به هرحال برای تیم خیبر خرم آباد به عنوان یکی از باشگاه‌های خصوصی، صعود به بالاترین سطح فوتبال ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به اسکواد قدرتمند این تیم و البته حضور یک سرمربی کارکشته روی نیمکت این تیم که سابقه چندین صعود از دسته یک به لیگ برتر را در کارنامه دارد، دستیابی به چنین هدفی برای آنها زیاد دور از دسترس نیست. چه اینکه پس از لغو بازی این تیم در برابر خلیج فارس، با درنظر گرفتن شانس بالای صدور رای سه بر صفر برای آن مسابقه، آنها به رده چهارم جدول و فاصله چهار امتیازی تا صدر جدول می‌رسند.

با توجه به این که جای خالی یک تیم از استان لرستان در لیگ برتر حسابی محسوس است، صعود احتمالی خیبر به لیگ برتر می‌تواند مجددا تب فوتبال در این استان را به بالاترین حد خودش برساند.

تصاویر: رضا بیرانوند

دیدگاه‌ها