کد خبر : 1850056 | 03 آبان 1401 ساعت 19:29 | 17.1K بازدید | 1 دیدگاه

نسل جدید مربی ایرانی با ماموریت متفاوت (عکس)

مهدی رجب‌زاده در دومین فصل سرمربیگری، ماموریت بازگرداندن یک تیم ریشه‌‎دار به سطح اول لیگ برتر را پیش روی خود می‌بیند.

نسل جدید مربی ایرانی با ماموریت متفاوت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هدایت فجر در فصل جاری برعهده مهدی رجب‌زاده است که فصل گذشته نیز تا میانه‌های فصل سرمربی قشقایی شیراز بود و نتایج مناسبی هم کسب کرد اما در نهایت از سرمربیگری این تیم کنار رفت.

رجب‌زاده جزو نسل جدید سرمربیان فوتبال ایران است که فرشید طالبی، هم‌تیمی سابق را در کنار خود می‌بیند. او البته 44 ساله است و شاید از نظر سنی در گروه مربیان جوان قرار نگیرد اما باتوجه به حضور او در مستطیل سبز تا 39 سالگی، وی را می‌توان در بین سرمربیان تازه‌کار فوتبال ایران قرار داد.

او در این فصل ماموریت صعود با فجر به لیگ برتر را پیش رو دارد و هواداران فجر امیدوارند که تا پایان فصل، وی روی نیمکت این تیم شیرازی بماند تا اولین موفقیت خود را ثبت کند و شروع کار در لیگ برتر را با تیمی آغاز کند که خود عامل صعودش بوده است؛ هرچند که هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقی مانده و نتایج لیگ ممکن است دستخوش تغییر شود.

این وضعیتی است که فصل گذشته برای مازیار زارع نیز وجود داشت و او موفق شد در 38 سالگی ملوان را پس از سالها دوری به لیگ برتر بازگرداند.

نکته مشترک و جالب مازیار زارع و فجرسپاسی، تجربه حضور این دو در فوتبال خارج از کشور است که به مدت نسبتا کوتاهی در لیگ امارات و تیمهایی نظیر الظفره و الامارات رقم خورد.

علاوه بر این دو باید به نام رضا عنایتی نیز اشاره کرد که با هوادار موفق شد به لیگ برتر صعود و در سطح اول فوتبال ایران هدایت تیمی را برعهده بگیرد که با خودش طعم صعود را تجربه کرده است.

عکس از محمدرضا هدایتی

1756526

دیدگاه‌ها