کد خبر : 1850062 | 03 آبان 1401 ساعت 20:08 | 15.2K بازدید | 3 دیدگاه

باید‌هایی که دینامو مقابل میلان رعایت می‌کند

صادق محرمی با این تاکتیک در چمپیونزلیگ می‌ماند

بعد از بیست و دو سال بار دیگر غول ایتالیایی فوتبال اروپا در ماکسیمیر به میدان خواهد رفت.

صادق محرمی با این تاکتیک در چمپیونزلیگ می‌ماند

به گزارش "ورزش سه" از ساعاتی دیگر تیم فوتبال دینامو زاگرب در حضور فیکس صادق محرمی، مدافع راست تیم ملی فوتبال ایران، میزبان آث.میلان خواهد بود.

شاگردان کاچیچ پس از آنکه در هفته اول دور گروهی چلسی را در ماکسیمیر غافلگیر کردند، حالا میزبان یک غول دیگر فوتبال اروپا در این ورزشگاه خواهند بود.

محرومیت توموری در کنار مصدومیت فلورنزی و کالابریا خط دفاعی میلان را در بازی امشب آسیب‌پذیر می‌کند و همین موضوع بهترین فرصت ممکن برای آبی‌های زاگرب را فراهم می‌کند تا با عبور از میلان چهار امتیازی، حداقل برای حضور در لیگ اروپا شانسی قطعی داشته باشند.

آنها که در لیگ قهرمانان با سیستم 2-3-5 به میدان می‌روند، امشب باید جناح چپ و راست قدرتمند میلان را از کار بیندازند. کاری که در سن سیرو هم برای دقایقی به خوبی از پس آن برآمدند اما پر واضح است که دیدار خانگی امشب تفاوت‌های زیادی با آن مسابقه خواهد داشت.

1750560

اگر دینامو از ابتدا جاه‌طلبی‌های میلان را مهار کند وشرایطی ایجاد کند که در آن بتواند ریتم و سرعت خود را به حریف تحمیل کند، می‌تواند از دو نفر خط جلوی خودش به خوبی بهره ببرد. پتکوویچ در فرم است و این برای دینامو یک خبر عالی است، زیرا این انرژی اوست که اورشیچ را که واقعاً چنین مسابقات بزرگی را دوست دارد راه می‌اندازد.

اساساً چاچیچ باید بهترین روز مربیگری‌اش را پشت سر بگذارد. دفاع و هافبکش بدون اشتباه بازی کنند و در خط حمله از کمترین فرصت بیشترین بازدهی را داشته باشد.
البته که این فرضیاتی روی کاغذ هستند و پیاده کردن آن در زمین بازی، مهارت و تمرکز بازیکنان را می‌طلبد.

دیدگاه‌ها