کد خبر : 1850083 | 03 آبان 1401 ساعت 22:29 | 7K بازدید | 5 دیدگاه

ائتلاف گرشاسبی و نکونام برای بازگشت به مسیر برد

مدیرعامل فولاد برای افزایش روحیه بازیکنان این تیم، به محل تمرین سرخپوشان رفت.

ائتلاف گرشاسبی و نکونام برای بازگشت به مسیر برد

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی یکی از پرچالش ترین روزهای دوران مدیریتی خود را سپری می کند. مدیرعامل فولاد با درخواست های متعددی برای حضور سرمربی تیمش در کادرفنی تیم ملی مواجه شده و از سمت دیگر، تیم او در هفته های گذشته نتایج مطلوبی را کسب نکرده است.

با وجود اطلاعیه های گوناگون درخصوص اضافه شدن نکونام به کادرفنی تیم ملی، اما گرشاسبی همواره مخالفت خود را با این موضوع اعلام کرده و در گفتگو با خبرگزاری های متعدد، بر ماندن سرمربی تیمش در اهواز و تلاش برای موفقیت فولاد تأکید کرده است.

1756582

فولادی ها در پنج هفته گذشته موفق به پیروزی نشده اند و شاید این مسئله عاملی برای حضور گرشاسبی در تمرین امشب این تیم بوده است. جایی که مدیرعامل باشگاه باز هم به حمایت از نکونام پرداخته و بر برنامه های بلند مدت 2 طرفه برای موفقیت فولاد تأکید کرده است.

پس از قهرمانی در سوپرجام، سرمربی و مدیرعامل همواره از هماهنگی بین خود خبر داده اند و این مسئله در صحبت های طرفین نمود بیشتری دارد. حالا گرشاسبی نیز با حضور در تمرین تیم، بر انجام مأموریت مهم فولاد با نکونام در لیگ قهرمانان آسیا تأکید می کند و اینکه آنها به عنوان تنها نماینده ایران در این پیکارها، اهداف بزرگی را در سر دارند. حضور مدیرعامل در تمرین شبانه که تصاویر آن از سوی رسانه رسمی فولاد منتشر شده است.

1756581

به هر شکل، فولاد روز پنج شنبه در یک مسابقه مهم به مصاف گل‌گهر می رود. دیداری که می تواند سکوی پرتاب این تیم و بازگشتی قدرتمند به مسابقات باشد که البته با کسب امتیاز کامل برابر ملوان، آنگاه شرایط و وضعیت کنونی فولاد در جدول رده بندی، کاملا دگرگون خواهد شد.

دیدگاه‌ها