کد خبر : 1850084 | 03 آبان 1401 ساعت 22:50 | 13.5K بازدید | 6 دیدگاه

کلوپ: همه چیز خوب بود تا اینکه به فارست باختیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

کلوپ: همه چیز خوب بود تا اینکه به فارست باختیم

به گزارش "ورزش سه"، یورگن کلوپ می‌گوید تیمش در شرایط خوبی به سر می‌برده که باخت مقابل ناتینگهام فارست شرایط را دوباره بغرنج کرده است. با اینحال کلوپ می‌گوید لیورپول برای پیروزی به مصاف آژاکس می‌رود و امیدوار است بخش مهمی از مسیر صعود از گروهش در لیگ قهرمانان را پشت سر بگذارد.

1756584

کلوپ در این کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت:

بد بازی کردن لیورپول در بازی‌های خارج از خانه
در لیگ قهرمانان تا اینجا تفاوت ما در خانه و خارج از خانه خیلی زیاد نبوده. ما یک بازی خارج از خانه را باختیم و یک بازی را پیروز شدیم. ولی در کل موافقم. اولین بازی خارج از خانه ما مقابل فولام بود که اصلا خوب نبود. ولی راستش را بخواهید تا حالا به این موضوع فکر نکرده بودم.

مصدومان لیورپول
تیاگو را که هنوز در اختیار نداریم. کوناته برگشته و آماده است تا چند دقیقه بازی کند. همین، به جز اینها خبر جدیدی نیست. ماتیپ هم هنوز در اختیار ما نیست.

شرایط لیورپول در آستانه جام جهانی
ما روزهای خوبی را تجربه می‌کردیم که ناگهان مقابل ناتینگهام فارست باختیم. انتظار دارم کم فراز و نشیب‌تر بازی کنیم؟ بله دقیقا. انتظار دارم قدم‌هایی جدی برای رسیدن به آن شرایط برداریم. عملکرد ما به خوبی و پایداری قبل نیست. البته مصدومان پرتعداد تا حدودی این ضعف را توضیح می‌دهد.

استرس مربی‌گری لیورپول در شرایط فعلی
این شغل همیشه به شدت پراسترس است ولی وقتی تیم شما دائم می‌برد با اینکه باز هم استرس دارید ولی استرس شیرینی است.

بازی با آژاکس
من خیلی از بازیکنان آنها را دوست دارم. در آنفیلد بازی خوبی مقابل آنها داشتیم. بازی ما تا حد زیادی شبیه به کل این فصل بود. خوب شروع کردیم ولی حریف در اولین فرصتی که به دست آورد گل زد و شرایط عوض شد. آژاکس حریف خطرناکی است و ما برای مقابله با این تیم آماده شده‌ایم.

دیدگاه‌ها