کد خبر : 1850086 | 03 آبان 1401 ساعت 23:05 | 7.1K بازدید | 8 دیدگاه

فن‌دایک: شاید جام جهانی شرایط لیورپول را عوض کند

ویرژیل فن‌دایک، ستاره هلندی لیورپول، می‌گوید قبول دارد که مرسی‌ساید در این فصل دچار مشکل شده ولی وقفه جام جهانی می‌تواند همه چیز را تغییر دهد.

فن‌دایک: شاید جام جهانی شرایط لیورپول را عوض کند

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه لیورپول فرداشب در یک بازی حساس در لیگ قهرمانان اروپا در آمستردام به مصاف آژاکس می‌رود ویرژیل فن‌دایک امشب در کنار یورگن کلوپ در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران درباره شرایط بغرنج مرسی‌سایدی‌ها پاسخ داد.

1756586

فن‌دایک در این مصاحبه گفت:" آژاکس این فصل خیلی خوب بازی کرده. ولی آنها در بعضی بازی‌های اروپایی موقعیت‌های گلزنی زیادی به حریف دادند. به خصوص در یک بازی مقابل ناپولی. در مقابل آژاکس همیشه فرصت گلزنی هست اما آنها واقعا تیم پرقدرتی دارند. در شرایط فعلی ما به همه نیاز داریم. به همه بازیکنان سالم لیورپول. باید خوب دفاع کنیم و نتیجه بگیریم. باید از این بازی وارد یک روند خوب بشویم.

ما وقت نداریم که به خاطر باخت در مقابل ناتینگهام فارست شوکه بشویم و عزا بگیریم. هر کدام از بازیکنها می‌توانند در آینه نگاه کنند و با خود سرراست بگویند که کار را درست انجام داده‌اند یا نه. ولی تنها راهی که برای بازگشت به روزهای خوب گذشته وجود دارد بازی کردن و پیروز شدن است.

تغییر سیستم بازی تیم؟ سبک بازی ما مشخص است ولی قبل از اینکه فکر کنیم این سیستم ایراد دارد باید این را بدانیم که پیاده کردنش بازیکنانی می‌خواهد که دوندگی بی حد و حصر داشته باشند و یک لحظه حریف را راحت نگذارند.

ما به دنبال تیم کم فراز و نشیبی هستیم که در چهار سال یا پنج سال گذشته می‌شناختیم. شکی نیست که با موانعی روبرو هستیم و در این فصل ناکامی‌هایی تجربه کرده‌ایم. ولی با از راه رسیدن جام جهانی ممکن است خیلی چیزها تغییر کند".

دیدگاه‌ها