کد خبر : 1850087 | 03 آبان 1401 ساعت 23:14 | 24.1K بازدید | 14 دیدگاه

اشکش در گفتگو با ورزش سه

این رکورد جاودانه برای فوتبال خوزستان است!

سرمربی رکوردشکن استقلال ملاثانی از عزم تیمش برای شکستن رکورد استقلالِ مجیدی می‌گوید.

این رکورد جاودانه برای فوتبال خوزستان است!

به گزارش "ورزش سه" ابراهیم اشکش، سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی، پس از تساوی برابر شهرداری همدان، به رکورد تاریخی سی بازی بدون شکست فرهاد مجیدی با استقلال در فوتبال ایران رسید. به همین بهانه، گفتگویی کوتاه با سرمربی استقلال ملاثانی داشتیم که در ادامه گزیده آن را می‌خوانید؛

* تساوی مقابل شهرداری همدان و برابری با رکورد استقلال

بازی امروز بازی بسیار خوبی بود. اگر بچه‌های ما دقت بیشتری می‌کردند می‌توانستیم با سه امتیاز همدان را ترک کنیم. در خصوص این رکورد جاودانه هم باید بگویم خوشحالم که این رکورد برای فوتبال ملاثانی و خوزستان ثبت شد. امیدواریم مسئولین از ما حمایت کنند. اگر از ما حمایت کنند، همانطور که تا اینجا در بالای جدول قرار داشتیم، در پایان فصل هم می‌توانیم یک نماینده به نماینده‌های استان خوزستان در لیگ برتر اضافه کنیم. این موضوع منوط به حمایت مسئولین است.

* تقابل سخت با فجر برای شکست رکورد استقلال

هر بازی برای ما یک فینال است. هفته بعد هم با فجر سپاسی بازی داریم و با توجه به شناختی که از این تیم داریم برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم. سه امتیاز برای ما خیلی باارزش‌تر از هر رکوردی است. ان‌شاءالله بچه‌ها بتوانند برنامه‌های ما را اجرا کنند و این بازی را ببریم.

* بازگشت از همدان با اتوبوس!

مدیرعامل تیم و مسئولین زحمت می‌کشند. نیازمند توجه مسئولین خوزستان هستیم تا قدر استقلال ملاثانی، این تیم یک دل که به خوبی مردم را خوشحال کرده و وظایف اجتماعی‌اش را انجام داده، بدانند. این تیم، تیم استان خوزستان است. از تمام مناطق خوزستان در این تیم نماینده هست.

دیدگاه‌ها