کد خبر : 1850091 | 04 آبان 1401 ساعت 00:00 | 8.4K بازدید | 8 دیدگاه

پاتر: صعود چلسی را مدیون بازیکنان هستیم

گراهام پاتر، سرمربی چلسی، بعد از پیروزی مقابل سالزبورگ و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان در یک کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

پاتر: صعود چلسی را مدیون بازیکنان هستیم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی امشب در اتریش و در خانه سالزبورگ به مصاف این تیم رفت و موفق شد حریف را 2-1 شکست بدهد. شاگردان گراهام پاتر که پنجمین بازی خود را در مرحله گروهی لیگ قهرمانان انجام دادند با این برد 10 امتیازی شدند.

این پیروزی کافی بود تا یک بازی مانده به پایان مرحله گروهی صعود چلسی به مراحل حذفی قطعی شود. چلسی با 10 امتیاز در صدر جدول گروه E ایستاده و میلان اگر امشب  دینامو زاگرب را شکست بدهد هم با 7 امتیاز در رتبه دوم قرار خواهد گرفت. سالزبورگ با 6 امتیاز در رتبه سوم جدول این گروه ایستاده است.

1756591

گراهام پاتر در این کنفرانس مطبوعاتی به خبرنگاران گفت:

پیروزی مقابل سالزبورگ
پیروزی در اینجا اصلا ساده نیست. این را می‌شود از کارنامه سالزبورگ در بازی‌های گذشته فهمید. به نظر من امروز خیلی خوب بازی کردند و در نیمه اول شانس‌های خوبی برای گلزنی داشتند.

ما در نیمه اول بد‌شانس بودیم وگرنه باید با اختلافی بیشتر از 1-0 به رختکن می‌رفتیم. در شروع نیمه دوم فقط روی یک حرکت آنها گل خوردیم و نتیجه مساوی شد. ولی واکنش بچه‌ها واقعا عالی بود و اینکه یک بازی مانده به پایان مرحله گروهی توانستیم صعود کنیم خیلی شیرین است.

تفاوت لیگ قهرمانان با دیگر رقابت‌ها
چمپیونزلیگ رقابتی در بالاترین سطح است. حضور در این رقابت واقعا شگفت‌انگیز و لذت‌بخش است. شما با تیمهای بزرگ چالش‌هایی هیجان‌انگیز دارید آن هم در چنین استادیوم‌های فوق‌العاده‌ای. من که تا اینجا خیلی لذت برده‌ام. بازی بعدی ما در استمفوردبریج است و بنابراین سعی می‌کنیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. ولی چون تقویم ما قبل و بعد از آن بازی شلوغ است ممکن است کمی از سیاست چرخش بازیکنها استفاده کنیم.

کای هاورتز
کای یک فوتبالیست فوق‌العاده بااستعداد است. او با یک ضربه درجه‌یک گلزنی کرد و نشان داد چه کیفیتی دارد. من که برایش واقعا خوشحالم.

سه پیروزی پیاپی چلسی در چمپیونزلیگ با حضور پاتر
هر اتفاقی افتاده به خاطر تلاش بازیکنان است. آنها بی‌نظیر بوده‌اند. دو پیروزی مقابل میلان خیلی مهم بود و اینکه امشب هم توانستیم به پیروزی برسیم شیرینی کار را چند برابر کرد.

1756592

دیدگاه‌ها