کد خبر : 1850100 | 04 آبان 1401 ساعت 00:55 | 9.6K بازدید | 13 دیدگاه

گواردیولا: دورتموند از این تساوی راضی بود

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، مدعی شد تیمش باید در ادامه فصل پیشرفت کند.

گواردیولا: دورتموند از این تساوی راضی بود

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی در شبی که یک پنالتی را توسط ریاض محرز از دست داد، در خانه دورتموند به تساوی بدون گل رسیده و البته صعود خود به دور بعدی لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین را قطعی کرد. پپ گواردیولا در پایان این دیدار در مورد تعویض کردن ارلینگ هالند و البته از دست دادن پنالتی های متوالی توسط تیمش صحبت کرده است.

پپ گواردیولا گفت: "من همیشه شجاعت تیمی را تحسین می کنم، اما ما چیزهای زیادی در بازی امشب کم داشتیم. ما باید پیشرفت کنیم، در غیر این صورت جزئیات کوچک در لیگ قهرمانان می تواند سرنوشت یک فصل را رقم بزند. البته که از دست دادن پنالتی های متوالی برای ما تبدیل به یک مشکل شده است. از زمانی که من اینجا بودم، ما 25 پنالتی را از دست دادیم که بیشتر آنها نیز در لیگ قهرمانان بوده و این اصلا رکورد خوبی برای منچسترسیتی نیست.

1753959

نیمه دوم خیلی بهتر بازی کردیم، اما در نیمه اول چند بار توپ را از دست دادیم تا موقعیت ضد حمله به حریف بدهیم. بازیکنان دورتموند خیلی سریع هستند و ما بابت بازی شنبه از نظر بدنی کمی خسته بودیم. ما به آنچه می خواستیم رسیدیم و یک سال دیگر دوباره در صدر گروه قرار گرفتیم، پس همه چیز خوب است. 

در نیمه اول ما مشکلات زیادی در سمت چپ خود داشتیم. ظاهراً آنها فکر می کردند که نتیجه تساوی برای آنها خوب است و برای ما نیز شرایط مشابه بود.

تعویض ارلینگ هالند؟ این بازیکن قبل از بازی کمی تب داشت و شرایط برای ژوائو فلیکس هم همینگونه بوده و او خسته بود. به همین دلیل ما ارلینگ هالند را عوض کردیم و در کل شرایط برای ما در این مقطع بسیار دشوار است."

دیدگاه‌ها