کد خبر : 1850102 | 04 آبان 1401 ساعت 01:13 | 14.9K بازدید | 19 دیدگاه

مکس آلگری: بابت این حذف ناامید و عصبانی هستیم

مکس آلگری، سرمربی ایتالیایی یوونتوس، مدعی شد این تیم خودش شرایط را دشوار کرده است.

مکس آلگری: بابت این حذف ناامید و عصبانی هستیم

به گزارش "ورزش سه"، شکست 3-4 در خانه بنفیکا به منزله قبول چهارمین شکست در پنج مسابقه در لیگ قهرمانان این فصل و مسجل شدن حذف زودهنگام از این تورنمنت برای یوونتوس بود. مکس آلگری، سرمربی باتجربه یوونتوس، اعتراف کرد بازیکنان تیمش عصبانی و ناامید هستند و البته آنها در ادامه فصل به کسب موفقیت در لیگ ایتالیا فکر می کنند.

مکس آلگری گفت: "ما زندگی را برای خودمان سخت کردیم، از دو موقعیت خود توسط دوسان ولاهوویچ استفاده نکرده و در ادامه خیلی زود و در شروع نیمه دوم دروازه ما باز شد. حذف از لیگ قهرمانان برای یوونتوس دردناک است و ما عصبانی و ناامید هستیم، اما اکنون باید روی سری آ تمرکز کنیم، زیرا شروع خوبی در این فصل نداشته ایم و حالا باید انرژی فیزیکی و روحی خود را ریکاوری کنیم.

1756618

ما باید این حذف را بپذیریم و این ناامیدی را به انگیزه برای بازی بعدی مقابل لچه تبدیل کنیم. قطعا حذف ما قبل از این قطعی شده بود، اما ما همچنان باید در جریان مسابقه می ماندیم. زیرا علیرغم نیمه اول ضعیف این حس را داشتیم که همچنان می توانیم بنفیکا را اذیت کنیم. متاسفانه ما کار را برای خودمان سخت‌تر کردیم.

بنفیکا در شروع به شدت فشار می آورد و روی ضد حملات خطرناک بود و من امیدوار بودم حضور میرتی و آرکادیوش میلیک سطح کیفی تیم را در نیمه دوم بهتر کند، اما آنجا دیگر 1-4 عقب افتاده بودیم.  ما هنوز شانس حضور در لیگ اروپا را داریم. ما امیدوار بودیم بازی آخر ما ارزش بیشتری داشته باشد، اما متأسفانه در بهترین حالت می توانیم به لیگ اروپا برسیم. متاسفم که از لیگ قهرمانان حذف شدیم، باید نمایش 20 دقیقه آخر را تکرار کرده و روی قهرمانی لیگ و پیروزی در لچه تمرکز کنیم. ما باید به کار خود ادامه داده و در لیگ زنده بمانیم."

دیدگاه‌ها