کد خبر : 1850106 | 04 آبان 1401 ساعت 01:55 | 8.9K بازدید | 5 دیدگاه

پیولی: هیچ تیمی را دست‌کم نمی گیریم

استفانو پیولی، سرمربی ایتالیایی میلان، از نمایش تیمش و برتری 0-4 در خانه دینامو زاگرب رضایت دارد.

پیولی: هیچ تیمی را دست‌کم نمی گیریم

به گزارش "ورزش سه"، پس از دو شکست سنگین مقابل چلسی، حالا و با برتری پرگل در خانه دینامو زاگرب، روسونری در آستانه راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قرار دارد. آنها تنها با یک تساوی در آخرین بازی در سن سیرو مقابل سالزبورگ به این هدف می‌رسند و استفانو پیولی مدعی شد تیمش برای حضور در چنین دیدارهای مهمی آماده است.

استفانو پیولی گفت: ما شروع دشواری داشتیم، زیرا آن‌ها با موقعیت‌های گلزنی خود ما را غافلگیر کردند. اما در ادامه در امور دفاعی منظم ظاهر شدیم و البته ما مهاجمان بسیار بااستعداد و با فرصت های گلزنی فراوان داریم. مطمئنا یک پیروزی خوب و یک عملکرد درخشان ارائه دادیم، اما ما به یک قدم دیگر نیاز داریم و هواداران در دیدار برابر سالزبورگ به ما کمک خواهند کرد.

1751535

تیم در حال حاضر به حضور در این بازی‌های سرنوشت‌ساز عادت کرده است. ما می‌دانستیم که نمی‌توانیم اشتباه کنیم و از نقاط قوت خود و حریف آگاه بودیم. ما هرگز تیمی را دست کم نمی گیریم، اما صعود از مرحله گروهی یک قدم رو به جلو برای تیم خواهد بود.

ما زمان خوبی برای آماده شدن برای بازی با سالزبورگ داریم، اما ابتدا باید در سری آ در برابر تیم تورینو که فصل گذشته مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد، به میدان برویم و روند رو به رشد خود را ادامه دهیم.
نکات مثبت زیادی در این مسابقه وجود داشت، اما همچنین در موارد فراوانی می توان پیشرفت کرد، ما باید قوی‌تر و متمرکزتر باشیم. واضح است که بهبود عملکرد فردی به پیشرفت عملکرد کلی تیم نیز کمک می کند. تقابل با سالزبورگ بازی تعیین‌کننده‌ای خواهد بود و می‌تواند به ما این امکان را بدهد که بهتر از فصل گذشته در لیگ قهرمانان عمل کنیم.

دیدگاه‌ها