کد خبر : 1850109 | 04 آبان 1401 ساعت 08:36 | 36.1K بازدید | 1 دیدگاه

۶ برد و بدون شکست، پیش به سوی لیگ برتر

این تیم بی‌رحم قهرمانی و رکورد را با هم می‌خواهد!‌ (عکس)

مهدی رجب‌زاده تیمی ساخته که حالا به جز صدرنشینی در جدول لیگ یک، بهترین خط دفاع و‌ حمله را در اختیار دارد.

این تیم بی‌رحم قهرمانی و رکورد را با هم می‌خواهد!‌ (عکس)

به گزارش “ورزش سه” تحمل شکست‌های سریالی در لیگ برتر باعث شد، تیم دوست داشتنی فجر سپاسی خیلی زود با لیگ‌ برتر وداع کرده و باز هم در لیگ یک کارش را دنبال کند.

معمولا تیم‌هایی که از لیگ برتر به لیگ یک سقوط می‌کنند، مشکلاتی برای صعود دوباره به سطح اول فوتبال ایران دارند. تصویری که برای فجر هم پیش‌بینی می‌شد. مخصوصا آمدن مهدی رجب‌زاده که تجربه آن‌چنانی هم در لیگ یک ندارد باعث شد این فرضیه تقویت شود.

فجری‌ها، لیگ یک را با سه تساوی پیاپی مقابل ون پارس، خیبر خرم‌آباد و استقلال خوزستان آغاز کردند تا گمان شود این تیم کار زیادی برای قرار گرفتن در جمع مدعیان دارد. اما خیلی زود پیروزی راه به اردوی آن‌ها پیدا کرد. سه پیروزی متوالی مقابل چادرملوی اردکان، سایپا و شمس آذر قزوین که جزو مدعیان لیگ یک هستند نشان داد عزم آن‌ها برای موفقیت جزم است.

سپس آرمان گهر ترمز فجری‌ها را کشید. البته کسب تساوی ۱-۱ در بازی بیرون از خانه برای رجب‌زاده مطلوب بود. شانس برای فجر درست در هفته هشتم رقم خورد، جایی‌که آن‌ها با ثبت ۱۱ گل مقابل تیم نگون بخت امید وحدت یکی از پرگل‌ترین مسابقات تاریخ لیگ یک را رقم زدند. چوکا تالش و خلیج فارس ماهشهر دو تیم آخری هستند که قربانی فجر و بازیکنان جوانش شده‌اند.

1756633

نکته مثبت برای رجب‌زاده و تیمش این است که آن‌ها علاوه بر اینکه بهترین خط دفاع را با دریافت سه گل دارند، موقعیت کمی هم به حریفان خود می‌دهند که این موضوع باعث می‌شود شانس آن‌ها برای موفقیت بیشتر شود، در نقطه مقابل یکی از خصوصیات مهم فجر خلاقیت در تولید موقعیت‌های گلزنی است. اگر بیننده یکی از مسابقات این تیم باشید، فجری‌ها از ضربات ایستگاهی و کارهای تاکتیکی موقعیت‌های خوبی برای خود به وجود می‌آورند و همین امر هم باعث‌ شده آن‌ها در ۱۰ بازی ۲۲ گل به ثمر برسانند. (البته ۱۱ گل در یک مسابقه بوده است).

با این حال نمی‌توان از عملکرد مناسب شیرازی‌ها با کادر جوان اما با تجربه‌ای که دارند به راحتی گذشت. البته رجب‌زاده در مصاحبه امروز خود اعلام کرد که صدرنشینی برای بازیکنان جوان ما خطرناک است و‌ به صدرنشین هفته دهم، کاپ قهرمانی و سهمیه صعود به لیگ برتر نمی‌دهند. اما ارائه نمایش‌های جذاب از این تیم و کسب ۶ برد و ۴ تساوی و میانگین ۲.۲ گل در هر مسابقه، هواداران فجر را امیدوار می‌کند تا بار دیگر به لیگ برتر آمده و آماده تقابل با تیم‌های بزرگ ایران باشند.

1756634
1756635

دیدگاه‌ها