کد خبر : 1850118 | 04 آبان 1401 ساعت 09:50 | 20.6K بازدید | 2 دیدگاه

مکالمه صمیمانه بلینگام و هالند: حالا با هم برابریم!

جود بلینگام، ستاره انگلیسی بروسیا دورتموند، توضیحاتی را درباره گفت‌وگوی صمیمانه‌اش با ارلینگ هالند مطرح کرد.

مکالمه صمیمانه بلینگام و هالند: حالا با هم برابریم!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در پنجمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف دورتموند رفت و با نتیجه 0-0 برابر این تیم متوقف شد. 
شاگردان پپ گواردیولا این شانس را داشتند که در دقیقه 58 و روی ضربه پنالتی‌ای که به سود این تیم اعلام شده بود به گل برسند اما ریاض محرز نتوانست این توپ را وارد دروازه حریف کند. 
انتظار می‌رفت که هالند در این بازی بار دیگر روبه‌روی تیم سابقش قرار بگیرد اما این بازیکن به دلیل آنچه به گفته گواردیولا، تب بالا پیش از بازی عنوان شد در ترکیب قرار گرفت اما بین دو نیمه از زمین بازی بیرون رفت. 
هالند و بلینگام که در زمان هم تیمی بودن در دورتموند رابطه بسیار خوبی داشتند و حالا هم این رابطه را حفظ کردند، پس از پایان این بازی با یکدیگر به خوش و بش پرداختند که بار دیگر سوژه عکاسان و خبرنگاران شد. 

1745313
این ستاره انگلیسی پس از پایان این بازی درباره این موضوع به بی تی اسپورت گفت:« مشخصا بسیار خوب می‌شد اگر همه بازیکنان سیتی غایب بودند و به خصوص او چون ما می‌دانیم که او چقدر خطرناک است. من پس از پایان بازی به او گفتم که حالا روی گل‌ها 1-1 شدیم چون من خیلی هم از این که گل نزدم راضی نیستم.»
او با ابراز خوشحالی از نتیجه به دست آمده در بازی برابر سیتی اضافه کرد:« البته که خوشحالم چون مساوی کردیم و این چیزی بود که از این بازی نیاز داشتیم و از این که بتوانیم صعود کنیم بسیار خوشحال می‌شویم چون باید به این مسیر ادامه دهیم.»
 

دیدگاه‌ها