کد خبر : 1850120 | 04 آبان 1401 ساعت 09:59 | 78.1K بازدید | 30 دیدگاه

خشم آنچلوتی از کورتوا: نظرش برای خودش است!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، به هیچ وجه از اظهارات تیبو کورتوا پس از شکست برابر لایپزیش راضی نیست.

خشم آنچلوتی از کورتوا: نظرش برای خودش است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف لایپزیش رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد. 
این اولین شکست فصل 23-2022 برای رئال مادرید بود که از ابتدای فصل تا به حال در لیگ قهرمانان و لالیگا هیچ شکستی را تجربه نکرده اما بالاخره در بازی برابر این حریف آلمانی تن به باخت داد. 
رئال در این بازی ابتدا با دو گل از حریف عقب افتاد و زمانی که یک گل را جبران کرد و به نظر می‌رسید که در تلاش است تا نتیجه را به تساوی بکشد، گل سوم را هم از تیمو ورنر دریافت کرد تا پنالتی دیرهنگام رودیگو هم فایده‌ای به حالش نداشته باشد. 

1751972


تیبو کورتوا پس از پایان این دیدار به خبرنگاران گفت:« ما در زمین خواب بودیم. نمایشی ارائه کردیم که بدون فشار و قدرت هجومی کافی بود. نتوانستیم درست پاس بدهیم، توپ را کنترل کنیم و بازی خوبی ارائه نکردیم. من به عنوان دروازه‌بان متوجه شدم که ما در جریان بازی قرار نداریم. نبردهای بسیاری را به خاطر نبود فشار کافی واگذار کردیم.»
این اظهارات به گوش کارلو آنچلوتی نیز رسید و این مربی ایتالیایی به هیچ وجه از نظرات دروازه‌بان تیمش پس از این شکست خوشش نیامد. 
او در نشست خبری پس از بازی در پاسخ به سوالی در این باره گفت:« کورتوا گفته ما بدون فشار و قدرت هجومی بازی کردیم؟ نظر او برای خودش است.»

 

دیدگاه‌ها