کد خبر : 1850140 | 04 آبان 1401 ساعت 10:53 | 8.5K بازدید | 2 دیدگاه

در نبود تکنولوژی خط دروازه: کمک VAR به یووه

سیستم کمک داور ویدئویی در نبود تکنولوژی خط دروازه در جریان بازی برابر بنفیکا به کمک یوونتوس آمد.

در نبود تکنولوژی خط دروازه: کمک VAR به یووه

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب دیدارهای برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه 3-4 برابر این تیم شکست خورد تا رسما از این رقابت‌ها حذف شده باشد. 
یوونتوس پیش از این از چهار دیداری که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان انجام داده بود سه شکست داشت و با باخت در بازی شب گذشته دیگر فرصتی برای ادامه حضور در این تورنمنت پیدا نکرد. 
با این حال، کمک داور ویدئویی در جریان بازی برابر بنفیکا به کمک شاگردان مکس آلگری آمد تا گل مویزه کین که بازی را به تساوی کشاند تایید کند. 
این گل در حالی به ثمر رسید که به نظر می‌رسید این بازیکن در شرایط آفساید قرار دارد و کمک داور نیز با بالا بردن پرچمش این موضوع را نشان داد. 

1756674


اما کمک داور ویدئویی وارد عمل شد تا شرایط را به طور دقیق بررسی کند. آنها همچنین مشغول بررسی این موضوع بودند که آیا توپ به صورت کامل از خط دروازه رد شده است یا خیر، چرا که بر اساس اعلام یوفا و به دلیل مشکلات تکنیکی امکان استفاده از تکنولوژی خط دروازه وجود نداشت. 
به این ترتیب، دقایقی طول کشید تا داوران حاضر در اتاق کمک داور ویدئویی به این نتیجه برسند که آیا این گل آفساید بوده یا خیر و آیا توپ از خط دروازه عبور کرده است و در نهایت تصمیم گرفتند که گل یووه را بپذیرند. 
اما این پایان ماجرا نبود و بنفیکا توانست سه بار دیگر دروازه یووه را باز کند تا شاگردان مکس آلگری نتوانند از فرصتی که به واسطه دخالت کمک داور ویدئویی به آنها داده شده بود استفاده کنند. 
 

دیدگاه‌ها