کد خبر : 1850154 | 04 آبان 1401 ساعت 11:59 | 14.6K بازدید | 4 دیدگاه

تیری آنری:

یوونتوس باید به کار با آلگری ادامه دهد

تیری آنری، ستاره سابق یوونتوس، معتقد است که این باشگاه نباید مکس آلگری را از سمتش برکنار کند.

یوونتوس باید به کار با آلگری ادامه دهد

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در دیدار برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بنفیکا رفت و با نتیجه 3-4 برابر این تیم شکست خورد. 
آنها پیش از این نیز در سه بازی از چهار دیداری که در این رقابت‌ها برگزار کرده شکست خورده بودند و با باخت شب گذشته برابر بنفیکا از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفتند.
بیانکونری از ابتدای فصل جاری تا به حال عملکرد ضعیفی را در تمامی رقابت‌ها به نمایش گذاشته و همین موضوع باعث شده که فشارها بر آلگری روز به روز افزایش پیدا کند و بسیاری خواهان اخراج او باشند اما نظر آنری در این باره متفاوت است. 

1712488


این بازیکن سابق یوونتوس در این باره به سی بی اس گفت:« من فکر نمی‌کنم او باید اخراج شود. باید این را در نظر گرفت که برکناری یک مربی هم بسیار دشوار است. من فکر می‌کنم مشکلات بسیاری از بالا تا پایین این باشگاه وجود دارد. مسئله فقط در زمین نیست که شرایط خوب پیش نمی‌رود.»
او با اشاره به تکرار این اتفاق در چند فصل گذشته اظهار داشت:« وقتی آندره‌آ پیرلو رفت همین را گفتم. وقتی مائوریتزیو ساری رفت هم همین را گفتم. مسئله مربی بد نیست. اتفاقی که در حال حاضر پشت درهای بسته در حال رخ دادن است که ما از آن خبر نداریم. مسئله این نیست که حضور آلگری برای این تیم بد باشد. یووه باید این مربی را حفظ کند.»
 

دیدگاه‌ها