کد خبر : 1850156 | 04 آبان 1401 ساعت 12:12 | 2.8K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر والیبال زنان؛

کار سخت تیم‌های بدون باخت برای ادامه قدرت‌نمایی

تیم‌های ذوب‌آهن ، سایپا و سریک سه تیم بدون شکست لیگ برتر زنان تا پایان هفته دوم بودند.

کار سخت تیم‌های بدون باخت برای ادامه قدرت‌نمایی

به گزارش "ورزش سه"، سومین هفته مرحله مقدماتی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران روز جمعه 6 آبان ماه با چهار دیدار در شهرهای شهرکرد، یزد، رفسنجان و تهران پیگیری می‌شود.

ذوب آهن اصفهان که با دو برد و 6 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته در سالن ساپکو به مصاف پیکان تهران می‌رود. دیداری که پیروزی در آن برای شاگردان پریسا بحرینی به منزله تثبیت جایگاه نخست است، اما برای پیکانی‌ها که یک برد و 4 امتیاز دارند، سه امتیاز شیرین محسوب می‌شود که با کسب آن شاگردان فاطمه رشیدی می‌توانند به جمع سه تیم نخست جدول بپیوندند.

شاگردان مریم هاشمی در تیم سایپا هم روز جمعه در سالن تختی شهرکرد میهمان جهان‌بین چهارمحال خواهند بود. سایپا با دو برد و 6 امتیاز در جایگاه دوم جدول قرار دارد و علاوه بر تلاش برای کسب امتیاز این مسابقه نیم نگاهی به نتیجه دو حریف دیگر ذوب‌آهن و پیکان خواهد داشت تا در صورت شکست اصفهانی‌ها و برد جهان‌بین راهی جایگاه نخست جدول شود. اما شاگردان صبا خسروی در تیم جهان‌بین برای کسب نخستین پیروزی در این رقابت‌ها تلاش خواهند کرد تا با کسب امتیاز جایگاه هفتمی خود را ارتقا بخشند.

در سومین مسابقه سریک گنبد در سالن 9 دی میهمان مس رفسنجان خواهد بود. شاگردان نیلوفر حجتی با امید به شکست تیم‌های حریف صدر جدولی در تلاش برای کسب سه امتیاز این بازی و صعود به جایگاه اول یا دوم هستند. شاگردان آسیه پام در تیم مس هم که با یک برد و سه امتیاز در جایگاه پنجم رده‌بندی قرار دارند در صورت پیروزی بر گنبدی‌ها امکان ارتقای جایگاه خود در جدول را خواهند داشت.

رقابت تیم‌های ششم و هشتم جدول یکی دیگر از مسابقات هفته سوم لیگ برتر زنان است. طلوع مهر یزد و صدیق گفتار وارنا هر دو بدون برد و امتیاز هستند و مسلما برای پیروزی و کسب جایگاه بهتر در جدول رقابتی تنگاتنگ خواهند داشت.

دیدگاه‌ها