کد خبر : 1850176 | 04 آبان 1401 ساعت 14:24 | 26.6K بازدید | 14 دیدگاه

زمان و محل برگزاری سوپرجام اعلام شد

رسمی: استقلال - نساجی در باهنر کرمان

با اعلام سازمان لیگ، دیدار سوپرجام میان استقلال و نساجی در استادیوم باهنر کرمان برگزار می شود.

رسمی: استقلال - نساجی در باهنر کرمان

به گزارش "ورزش سه"، بالاخره و پس از کش و قوس فراوان، سرانجام سازمان لیگ مکان رسمی برگزاری دیدار سوپر جام میان استقلال و نساجی را اعلام کرد. مسئله ای که در روزهای اخیر به محل بحث میان 2 تیم و مسئولین برگزاری این دیدار تبدیل شده بود.

در ابتدا، سهیل مهدی مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ اعلام کرد که ورزشگاه‌های آزادی، امام رضا مشهد، یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، فولاد آره‌نا، امام علی کرمان و ورزشگاه اختصاصی گل‌‎گهر گزینه‌های مدنظر برای برگزاری این مسابقه هستند.

اما در ادامه، سازمان لیگ از برگزاری این بازی در ورزشگاه اختصاصی گل گهر در سیرجان خبر داد. مسئله ای که با اعتراض هر 2 باشگاه مواجه شد و این مسئله باعث شد تا مسئولین امر، از تصمیم قبلی خود عقب نشینی کرده و اعلام کنند اعطای میزبانی به شهر سیرجان، قطعی نیست.

در این میان، مسئولین 2 تیم استقلال و نساجی پیشنهاد دادند که این بازی در استادیوم آزادی تهران و یا نقش جهان اصفهان برگزار شود که در نهایت سازمان لیگ با برگزاری دیدار سوپرجام در این استادیوم ها موافقت نکرد و استان کرمان به عنوان محل برگزاری این بازی انتخاب شد.

در اطلاعیه ای که سازمان لیگ به صورت رسمی منتشر کرده، آمده است: مسابقه سوپرجام فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۰ بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ برتر و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی روز چهارشنبه ۱۱ آبان ساعت ۱۶ در ورزشگاه شهید باهنر کرمان برگزار خواهد شد.

بدین ترتیب استقلال به عنوان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر و نساجی که قهرمانی جام حذفی را به دست آورد، در مسابقه سوپرجام با هم روبرو خواهند شد.

دیدگاه‌ها