کد خبر : 1850178 | 04 آبان 1401 ساعت 14:20 | 45.1K بازدید | 30 دیدگاه

از اینتر امتیاز می‌گیریم

پیام امیدوارکننده از چک: بارسا امیدوار باشد!

مدافع ویکتوریا پلژن تاکید کرد که امشب در بازی برابر اینتر همه تلاش‌شان را خواهند کرد تا از نراتزوری امتیاز بگیرند. این اتفاق لطف بزرگی به بارسلونا خواهد بود.

پیام امیدوارکننده از چک: بارسا امیدوار باشد!

به گزارش "ورزش سه"، چشم امید بارسا و هوادارانش امشب به ویکتوریاپلژن است تا شاید این تیم بتواند اینتر را در سن‌سیرو متوقف کند. دیداری که ساعت 20.15 به وقت تهران برگزار خواهد شد و اگر اینتر پیروز شود، بارسا قطعا شانس صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمان را از دست خواهد داد. بارسا امشب باید بایرن را ببرد و امیدوار باشد تا ویکتوریا از اینتر امتیاز بگیرد.

واسلاف جِمِلکا، مدافع ویکتوریا، در نشست خبری خود پیامی امیدوارکننده برای بارسا فرستاد و تاکید کرد که کار را برای اینتر سخت خواهند کرد و ناامید به سن‌سیرو نمی روند.

1756722

جِمِلکا گفت:«ما هنوز حذف نشده ایم. می دانیم که اگر از دو بازی بعدی خودمان 6 امتیاز بگیریم، ممکن است به لیگ اروپا برویم و این هدف ماست. شاید خیلی ها معتقدند ما هیچ شانسی نداریم ولی ما با آنها هم عقیده نیستیم. برابر اینتر با همه توان بازی خواهیم کرد و مطمئن باشید که کار را برای این تیم سخت می کنیم. در بازی رفت به اینتر باختیم ولی با اصلاح اشتباهات‌مان این شانس را داریم تا در زمین اینتر نتیجه خوبی کسب کنیم.»

جِمِلکا در مورد اینکه امتیاز گرفتن از اینتر، لطف مستقیم به بارسلوناست، گفت:«خیر، ما برای هیچ تیمی بازی نمی کنیم. می دانیم که اگر اینتر را متوقف کنیم، بارسا خوشحال خواهد شد ولی ما برای خودمان و هواداران‌مان بازی می کنیم. هنوز هیچ چیز تمام شده نیست.»

لازم به ذکر است که ویکتوریا تا به اینجای لیگ قهرمانان با دریافت 16 گل بدترین خط دفاعی را دارد و هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است. ویکتوریا در بازی رفت و در زمین خود 0-2 مغلوب اینتر شد. امشب شرایط متفاوت خواهد بود؟

دیدگاه‌ها