کد خبر : 1850188 | 04 آبان 1401 ساعت 15:28 | 22.2K بازدید | 5 دیدگاه

حریف مهم هم وارد دوره تمرینی جام جهانی شد

بازیکنان تیم ملی آمریکا در اردوی تناسب اندام!

سرمربی تیم ملی آمریکا نیز به مانند کارلوس کی‌روش، مینی کمپی را با حضور 9 نفر از بازیکنان داخلی تشکیل داده است.

بازیکنان تیم ملی آمریکا در اردوی تناسب اندام!

به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی چند مینی کمپ موسوم به اردوی ارزیابی فنی را با حضور بازیکنان لیگ برتری برپا کرد، حالا هزاران کیلومتر آن طرف تر، گرگ برهالتر سرمربی تیم ملی آمریکا نیز در اقدامی مشابه، 9 نفر از بازیکنان شاغل در لیگ MLS را به اردوی تناسب اندام و بدنسازی دعوت کرده است.

آسیوشیتد پرس در گزارشی به بررسی لیست 9 نفر از بازیکنان داخلی مد نظر سرمربی یانکی ها پرداخته که مهمترین اتفاق در این خصوص، دعوت از گلر جوان آبی های لندن است.

در این گزارش آمده است: گاگا (گابریل) اسلونینا دروازه بان 18 ساله چلسی که به صورت قرضی در تیم شیکاگو و در لیگ MLS بازی می کند، در میان 9 بازیکن دعوت شده از سوی فدراسیون فوتبال ایالات متحده برای حضور در اردوی تمرینی تناسب اندام حضور دارد.

1756739

مدافعان آرون لانگ، شاک مور، دی آندر یدلین و واکر زیمرمن نیز به همراه کریستین رولدان هافبک و مهاجمان پل آریولا، خسوس فریرا و جردن موریس به اردوی تمرینی که از روز سه شنبه در فریسکو، واقع در تگزاس آغاز شده، دعوت شده اند.

دعوت از این بازیکنان نشان نمی دهد که به احتمال فراوان حضور آنها در فهرست 26 نفره گرگ برهالتر قطعی است. انتظار می‌رود که اکثریت فهرست تیم ملی آمریکا لژیونرهای شاغل در باشگاه‌های اروپایی باشند که تا 13 نوامبر برای تیم هایشان به میدان می روند.

1756741

اسلونینا گلر آمریکایی، هرگز برای تیم ملی بزرگسالان بازی نکرده است. مت ترنر از آرسنال، زک استفن از میدلزبورو، اتان هوروات از لوتون و شان جانسون از نیویورک سیتی چهار دروازه بان برتر در لیست های قبلی بازیکنان ایالات متحده بوده اند. جانسون و کلین آکوستا، هافبک لس آنجلس، در تیم هایی هستند که به فینال کنفرانس MLS که یکشنبه هفته بعد برگزار می شود، رسیده اند و امیدوارند در مسابقه قهرمانی (در 5 نوامبر) حضور داشته باشند.

اسلونینا 18 ساله، در آگوست 2021 برای شیکاگو فایر اولین بازی خود را انجام داد و در اوت گذشته با چلسی قراردادی امضا کرد که به موجب آن برای بقیه فصل 2022 به شیکاگو قرض داده شد. اسلونینا 2 بازی آخر شیکاگو در MLS را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد و از 17 سپتامبر در مسابقه ای شرکت نکرده است.

1756742

موریس و رولدان آخرین بار در 9 اکتبر، لانگ، مور و زیمرمن در 15 اکتبر، یدلین در 17 اکتبر و آریولا و فریرا روز یکشنبه گذشته بازی کردند.

لیست اردوی تمرینی تناسب اندام تیم ملی آمریکا به شرح زیر است:

دروازه بان: گاگا اسلونینا (شیکاگو)

مدافعان: آرون لانگ (نیویورک ردبولز)، شک مور (نشویل)، دی آندر یدلین (میامی)، واکر زیمرمن (نشویل)

هافبک: کریستین رولدان (سیاتل)

مهاجمان: پل آریولا (دالاس)، خسوس فریرا (دالاس)، جردن موریس (سیاتل)

دیدگاه‌ها