کد خبر : 1850201 | 04 آبان 1401 ساعت 16:38 | 37.6K بازدید | 24 دیدگاه

تن‌هاخ خبر داد: بازگشت رونالدو به لیست یونایتد

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، خبر از بازگشت کریستیانو رونالدو به لیست تیمش داد.

تن‌هاخ خبر داد: بازگشت رونالدو به لیست یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، رفتار جنجالی کریستیانو رونالدو بعد از دیدار با تاتنهام باعث شد این ستاره پرتغالی مورد غضب اریک تن هاخ قرار گرفته و دیدار با چلسی را از دست بدهد. اما جلسات بین طرفین بالاخره جواب داد و رونالدو دوباره فرصت شرکت در تمرینات را به دست آورد. حالا و در آستانه دیدار با شریف در لیگ اروپا، اریک تن هاخ اعلام کرد رونالدو فردا در لیست یونایتد قرار خواهد گرفت.

اریک تن هاخ گفت: "در این مقطع ما فقط روی بازی های خود تمرکز می کنیم. اما در پشت صحنه نیز به تلاش برای پیشرفت تیم ادامه داده و روی بهبود اوضاع کار می کنیم. شما باید همیشه بررسی کنید که چگونه می توانید پیشرفت کنید و این کاری است که ما انجام خواهیم داد.

1756767

شرایط کریستیانو رونالدو؟ موضوع پیچیده نیست و ما به تمام سوالات پاسخ دادیم. او برای یک بازی از لیست خارج شد و حالا به ترکیب بازگشته است. بله، کریستیانو فردا در ترکیب منچستریونایتد حاضر خواهد بود، اما نام رافائل واران در لیست قرار ندارد و او تا جام جهانی غایب خواهد بود.

شرایط بازیکنان یونایتد؟ همه در حال تمرین هستند. هری مگوایر، دنی فن دبیک، آرون وان بیساکا برای مسابقه فردا آماده می شوند و ما امروز و بعد از آخرین تمرین در مورد لیست نهایی تصمیم خواهیم گرفت.

عملکرد لیساندرو مارتینز در هفته های اخیر؟ ما منچستریونایتد هستیم. همه ما رابطه خوبی داشته و در کنار یکدیگر برای کسب موفقیت مبارزه می کنیم. لیساندرو نیز همیشه این کار را کرده و در هر چالش و دوئلی با تمام توان می جنگد. هواداران او را دوست دارند و شما در تیم خود به بازیکنانی در تیم خود نیاز دارید که این حس را در زمین به همه نشان دهند."

دیدگاه‌ها