کد خبر : 1850217 | 04 آبان 1401 ساعت 18:18 | 21.3K بازدید | 5 دیدگاه

کریستین اریکسن:

فشار بیشتری در منچستریونایتد حس نمی‌کنم

کریستین اریکسن، هافبک دانمارکی منچستریونایتد، مدعی شد هواداران از این تیم حمایت می کنند.

فشار بیشتری در منچستریونایتد حس نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، کریستین اریکسن در هفته های اخیر عملکرد بهتری نسبت به ابتدای فصل داشته و به نظر می رسد تبدیل به یکی از بازیکنان موثر منچستریونایتد در میدان شده است. در آستانه دیدار با تیم شریف در لیگ اروپا، کریستین اریکسن در نشست خبری حضور پیدا کرده و اذعان داشت از بازی کردن در کنار کاسمیرو در میدان رضایت دارد.

کریستین اریکسن گفت: "فشار در فوتبال برای من همیشه یکسان بوده است. البته در باشگاهی مانند منچستریونایتد، تمرکز روی اتفاقات بیرون از زمین بیشتر و هیاهو در اطراف باشگاه بالاتر است و اما فشار در زمین فوتبال؟ نه، من چنین چیزی را احساس نمی کنم. من فصل گذشته اینجا نبودم و بنابراین نمی‌دانم هواداران چطور رفتار می کردند، اما ما در دیدار هفته گذشته با چلسی صدای حمایت آنها را شنیدیم و آنها مانند ما حس و حال بازی را داشتند.

1749702

شما به عنوان یک بازیکن هرگز نمی‌خواهید در هیچ دیداری ببازید و ما با هواداران می توانیم به این هدف برسیم. فکر می‌کنم شما می‌توانید پیشرفت‌ تیم را در بازی‌های اخیر ببینید، اما قبل از اینکه بتوانیم خودمان را با تیم های دیگر مقایسه کنیم، باید ثبات بیشتر از خود در زمین نشان دهیم.

بازی کردن در کنار کاسمیرو؟ ما از همبازی شدن در زمین راضی هستیم، اما هنوز فرصت برای شناخت بیشتر از یکدیگر وجود دارد. کاسمیرو انسان خوبی است و شما در زمین کیفیت و ارزش او را می بینید. او سال ها در بالاترین سطح بازی کرده و کنار آمدنش با شرایط جدید باعث تعجب من نمی شود."

دیدگاه‌ها