کد خبر : 1850238 | 04 آبان 1401 ساعت 20:40 | 34.6K بازدید | 6 دیدگاه

عقب‌نشینی نونیز: تو که کلوپ را نمی‌فهمیدی!

داروین نونیز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول، که گفته بود دستورهای تاکتیکی یورگن کلوپ را نمی‌فهمد از این موضع خود عقب‌نشینی کرد.

عقب‌نشینی نونیز: تو که کلوپ را نمی‌فهمیدی!

به گزارش "ورزش سه"، داروین نونیز در روزهای گذشته ادعا کرد نمی‌تواند دستورهای تاکتیکی سرمربی‌اش یورگن کلوپ را بفهمد. البته نونیز گفته بود علت اصلی این موضوع مسئله زبانی بین او و سرمربی آلمانی لیورپول است.

نونیز اما امروز با یک چرخش صد و هشتاد درجه‌ای گفت صحبت‌هایش اشتباه درک شده و او توصیه‌ها و دستورهای یورگن کلوپ را به خوبی متوجه می‌شود.

صحبت‌های جنجالی داروین نونیز بعد از پیروزی 2-0 لیورپول مقابل رنجرز در لیگ قهرمانان مطرح شد. این مهاجم اروگوئه‌ای که آن روز پنجمین بازی بدون گل خود را پشت سر گذاشته بود در پایان مسابقه به خبرنگاران گفت کلوپ وقتی انگلیسی حرف می‌زند لهجه‌ای آنقدر غلیظ دارد که او حرفهایش را اصلا متوجه نمی‌شود.

1756813

این روزها که شرایط داروین نونیز بهتر شده و کلوپ اعتماد بیشتری به او نشان می‌دهد ظاهرا باعث عقب‌نشینی او از موضع قبلی‌اش شده است.

نونیز پیش از دیدار امشب لیورپول مقابل آژاکس در لیگ قهرمانان به شبکه ESPN گفت:" کلوپ مربی‌ای است که آنچه می‌خواهد را خیلی صریح به بازیکن منتقل می‌کند. او دوست دارد تیمش از جلو پرس کند. او می‌خواهد ما مالکیت توپ را حفظ کنیم و برای رسیدن به دروازه حریف عجله به خرج ندهیم.

کلوپ می‌خواهد هر زمان توپ را از دست دادیم برای به دست آوردن دوباره توپ به حریف فشار شدید بیاوریم. او یک مربی است که خواسته‌های روشن و واضحی دارد و بسیار باهوش است".

دیدگاه‌ها