کد خبر : 1850240 | 04 آبان 1401 ساعت 20:59 | 38.6K بازدید | 42 دیدگاه

تماشاچیان ویژه اینتر-ویکتوریا: ژاوی و بازیکنان بارسا

به درخواست ژاوی، تمامی بازیکنان بارسلونا در حال حاضر در ورزشگاه نوکمپ حضور دارند تا بازی اینتر و ویکتوریا پلژن را در کنار هم از تلویزیون تماشا کنند.

تماشاچیان ویژه اینتر-ویکتوریا: ژاوی و بازیکنان بارسا

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بارسلونا از حدود دو ساعت دیگر در نوکمپ به مصاف بایرن مونیخ می‌رود اما به درخواست ژاوی، بازیکنان بلوگرانا از چند ساعت قبل به ورزشگاه خانگی‌شان آمده‌اند تا در کنار سرمربی خود بازی اینتر و ویکتوریا پلژن را از تلویزیون تماشا کنند.

سرنوشت بارسلونا در لیگ قهرمانان به بازی امشب اینتر در مقابل حریفش از جمهوری چک بستگی دارد. در صورت پیروزی نراتزوری، بارسا دیگر هیچ شانسی برای صعود از این گروه ندارد. اما اگر هر نتیجه دیگری به جز پیروزی اینتر به دست بیاید شاگردان ژاوی همچنان به صعود امیدوار خواهند بود.

1756816

ژاوی دیروز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل بایرن مونیخ این موضوع را اعلام کرد و گفت از چند ساعت قبل از شروع دیدار با باواریایی‌ها بازیکنانش را به نوکمپ فرا خواهد خواند تا در کنار هم دیدار اینتر و ویکتوریا پلژن را تماشا کرده و تیم جمهوری چک را تشویق کنند.

اما امید بارسلونا بعید است به واقعیت تبدیل شود. ویکتوریا پلژن ضعیف‌ترین تیم این گروه است و تا کنون از هر چهار بازی خود در این گروه هیچ امتیازی به دست نیاورده و بعید به نظر می‌رسد امشب در سن‌سیرو بتواند از اینتر امتیاز بگیرد.

1756817

دیدگاه‌ها