کد خبر : 1850251 | 04 آبان 1401 ساعت 22:51 | 18.9K بازدید | 13 دیدگاه

اینزاگی- از منفور تا قهرمان نراتزوری در 26 روز

سیمونه اینزاگی که بیست و شش روز پیش با انتقادهای بسیار شدید روبرو بود و بسیاری از هواداران اینتر خواهان اخراجش بودند حالا با صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به یک قهرمان تبدیل شده است.

اینزاگی- از منفور تا قهرمان نراتزوری در 26 روز

به گزارش "ورزش سه"، تغییرهای صد و هشتاد درجه‌ای و تبدیل شدن چهره‌ای مورد غضب هواداران به ستاره‌های محبوب در دنیای فوتبال سابقه زیادی دارد. در روزهای گذشته شاهد یکی از موارد جالب این تغییرها در اینتر بودیم.

سیمونه اینزاگی که بیست و شش روز پیش بسیاری از هواداران اینتر از دستش عصبانی بودند و خواسته‌شان اخراج او بود حالا شیفته سرمربی‌ای هستند که توانسته تیم‌شان را به مراحل حذفی لیگ قهرمانان برساند.

1756845

روز اول اکتبر بود که اینتر در یک بازی خانگی مقابل رم با نتیجه 2-1 شکست خورد تا چهارمین شکست خود در هشت هفته اول سری آ را دشت کند. کاسه صبر هواداران اینتر سرریز شده بود و بسیاری از آنها معتقد بودند تصمیم درست برای تیم‌شان اخراج اینزاگی است.

اما سه روز بعد اینزاگی و تیمش در اولین فرصت دست به کاری زدند تا موقتا از زیر فشار خارج شوند. نراتزوری در سن‌سیرو موفق شد بارسلونا را 1-0 شکست بدهد. تیم اینزاگی سپس ساسولو را مغلوب کند تا هواداران به این نتیجه برسند که شاید شرایط در حال عوض شدن است.

با وجود تساوی 3-3 مقابل بارسلونا در نوکمپ، هواداران از اینزاگی و تیمش راضی بودند. اینتر دو بازی بعدی خود در سری آ را مقابل سالرنیتانا و فیورنتینا با پیروزی پشت سر گذاشت تا با روحیه بالا به دیدار امشب برسد.

1756846

دقیقا بیست و شش روز بعد از شکست مقابل رم و خشم هواداران، تیم اینزاگی موفق شد ویکتوریا پلژن را 4-0 شکست دهد تا فارغ از نتیجه دیدار امشب بارسلونا و بایرن صعود خود از گروه C لیگ قهرمانان را قطعی کند. اینزاگی حالا جو منفی اطراف تیمش و خودش را کاملا دگرگون کرده و به مربی‌ای بسیار محبوب در میان هواداران نراتزوری تبدیل شده است.  

دیدگاه‌ها