کد خبر : 1850252 | 04 آبان 1401 ساعت 23:02 | 29.7K بازدید | 52 دیدگاه

دومین حضور متوالی در لیگ اروپا

ژاوی و بارسا قبل از بایرن سقوط کردند!

با توجه به برد اینتر مقابل ویکتوریا پلژن، بارسلونا قبل از جدال با بایرن به لیگ اروپا سقوط کرد.

ژاوی و بارسا قبل از بایرن سقوط کردند!

به گزارش “ورزش سه” کابوس برای ژاوی هرناندز در لیگ قهرمانان اروپا ادامه دارد. جایی که بارسا دومین سال پیاپی نیز با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش، به لیگ اروپا سقوط کرده و به‌جای جنگ در سطح اول اروپا، باید در سطح دوم‌ این قاره به دنبال قهرمانی باشد.

1756848

خوان لاپورتا با صرف هزینه زیاد و فعال کردن پشت سر هم اهرم‌های اقتصادی، برای خود نقشه زیبای موفقیت در لالیگا و لیگ قهرمانان را کشید. غافل از اینکه باید موضوعی مثل شانس را هم در نظر می‌گرفت که به او و بارسا رو نکرد. بلوگرانا با قرار گرفتن در گروه مرگ مسابقات، کنار تیم‌هایی مثل بایرن مونیخ و اینتر میلان، کار سختی برای صعود به دور دوم داشت.

1756849

شانس بد ژاوی و بارسا زمانی بیشتر شد که به اوج گیری اینتر و فرم ایده‌آل آن‌ها برخورد کردند که همین امر چهار امتیاز را برای شاگردان اینزاگی به همراه داشت و نماینده ایتالیا را در بازی رو در رو بالاتر از بارسلونا قرار داد.

با توجه به پیروزی پرگل امشب اینتر برابر ویکتوریا پلژن، حالا حتی اگر بارسلونا دو مسابقه خود مقابل بایرن و ویکتوریا پلژن را با پیروزی پشت سر بگذارد، ۱۰ امتیازی می‌شود و در صورت شکست اینتر مقابل بایرن در هفته آخر با این تیم ایتالیایی هم‌امتیاز خواهد بود. اما همانطور که گفته شد، نتیجه مسابقه رو در رو به نفع اینتر است و به همین دلیل بارسلونا به طور رسمی از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و باید شانسش را در لیگ اروپا آزمایش کند.

1756850

ژاوی به همراه بارسلونا سال قبل نیز قافیه را به بایرن مونیخ و بنفیکا واگذار کرد و به لیگ اروپا رفت. اما با قبول شکست مقابل آینتراخت فرانکفورت نتوانست به فینال مسابقات برسد. موضوعی که ژاوی را به مربی شکست خورده در مسابقات اروپایی تبدیل کرده است.

با این حال آن‌ها باید منتظر شناخت حریفان خود در لیگ اروپا باشند. جایی که حضور تیم‌هایی مثل رم، منچستر یونایتد، آرسنال، یوونتوس و آژاکس و بارسلونا مسابقات را جذاب کرده و موفقیت را سخت می‌کند.

دیدگاه‌ها