کد خبر : 1850253 | 04 آبان 1401 ساعت 23:07 | 9.4K بازدید | 6 دیدگاه

اینزاگی: صعود اینتر یک اتفاق ویژه‌ است

سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، بعد از پیروزی 4-0 مقابل ویکتوریا پلژن و صعود به مراحل حذفی لیگ قهرمانان در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.

اینزاگی: صعود اینتر یک اتفاق ویژه‌ است

به گزارش "ورزش سه"، سیمونه اینزاگی که برای دومین بار به عنوان سرمربی اینتر با این تیم به مراحل حذفی چمپیونزلیگ صعود کرده بعد از بازی امشب نراتزوری مقابل ویکتوریا پلژن که با پیروزی 4-0 شاگردان او به پایان رسید گفت تیمش دست به کاری بزرگ زده و این موفقیت را به هواداران تقدیم می‌کند.

سیمونه اینزاگی در پایان بازی درحالیکه صورتش خوشحالی را فریاد می‌زد با لبخند و آرامشی خاص مقابل دوربین خبرنگاران قرار گرفت و به سوالات آنها پاسخ داد.

1756852

این صعود اتفاقی ویژه است
با اینکه گروه خیلی سختی بود ولی ما به صعود امید داشتیم. بارسا و بایرن خیلی قوی هستند ولی ما هم امیدوار بودیم. با اینحال فراتر از حد انتظار ظاهر شدیم. باید بازیکنان‌مان را حسابی تشویق کنیم. از عملکرد تیم راضی هستم. امشب موفق شدیم به اولین هدف‌مان در این فصل برسیم. این صعود اتفاقی ویژه است. بازی اول ما مقابل بایرن خیلی سخت بود. ولی ما بازی به بازی بهتر شدیم و به خصوص در دو نبرد با بارسلونا خیلی خوب کار کردیم. این پاداشی برای باشگاه و هواداران بی‌نظیرش است.

بازگشت‌های مهم بازیکنان مصدوم
وقتی بروزوویچ و لوکاکو با ظرفیت کامل به تیم برگردند برای اینتر خیلی خوب می‌شود چون ما در شرایطی که هر سه روز یکبار باید بازی کنیم با حضور آنها انتخاب‌ها و گزینه‌های بیشتری خواهیم داشت. ما با تقویم شلوغی روبروییم که کار را برای بازیکنان سخت می‌کند.

دیدگاه‌ها