کد خبر : 1850258 | 04 آبان 1401 ساعت 23:56 | 16K بازدید | 5 دیدگاه

رئیس اینتر: این باشگاه فروشی نیست

استیون ژانگ، رئیس باشگاه اینتر، بعد از پیروزی امشب نراتزوری در لیگ قهرمانان و صعود به مراحل حذفی گفت بر خلاف شایعات قصدی برای فروش این باشگاه ندارد.

رئیس اینتر: این باشگاه فروشی نیست

به گزارش "ورزش سه"، استیون ژانگ، رئیس چینی باشگاه اینترمیلان، امشب بعد از مدت‌ها با خیال راحت و اعتماد به نفس بالا مقابل خبرنگاران ایستاد. چرا که اینتر موفق شد با پیروزی 4-0 مقابل ویکتوریا پلژن صعودش از مرحله گروهی لیگ قهرمانان را قطعی کند.

شاگردان سیمونه اینزاگی با دو گل ادین ژکو و گل‌هایی از هنریک میختارین و روملو لوکاکو موفق شدند حریف چک خود را شکست داده و بارسا را به لیگ اروپا بفرستند. استیون ژانگ از این فرصت برای پاسخ دادن به شایعات اخیر درباره تمایلش برای فروش اینتر استفاده کرد.

1756864

ژانگ به دوربین اسکای ایتالیا گفت:" سرمربی ما بی‌نظیر است. یک مربی مقاوم که این فصل با دشواری‌های زیادی مواجه شد ولی بر همه آنها غلبه کرد. در بازی امشب همه دیدیم که تیم ما و مربی‌مان چه کیفیتی دارد.

ما هر ساله سعی می‌کنیم تیم را تقویت کنیم و امسال تابستان هم در همین راستا تلاش کردیم. به صراحت می‌گویم میلان اشکرینیار فروشی نیست و خودش می‌داند من چقدر خواهان ماندگار شدن او هستم. شک ندارم که در نهایت موفق به حفظ او می‌شویم.

درباره شایعات فروش باشگاه باید بگویم دو سال است که ما در مرکز این شایعات هستیم. من با هیچ سرمایه‌گذاری در حال مذاکره نیستم و تا زمانی که من رئیس باشگاه هستم اینتر فروخته نخواهد شد".

دیدگاه‌ها