کد خبر : 1850270 | 05 آبان 1401 ساعت 01:12 | 62.4K بازدید | 152 دیدگاه

حالا باید متحدتر از همیشه باشیم

ژاوی: در سطح بایرن نبودیم، حذف ما فاجعه نیست!

ژاوی هرناندز اعتراف کرد که امشب در سطح بایرن نبودند و استحقاق باخت را داشتند ولی او قبول ندارد که حذف بارسا از لیگ قهرمانان یک فاجعه است.

ژاوی: در سطح بایرن نبودیم، حذف ما فاجعه نیست!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 در ورزشگاه خانگی‌اش نوکمپ میزبان بایرن مونیخ بود. این بازی که در چارچوب گروه C برگزار می‌شد، در نهایت با شکست 0-3 کاتالان‌ها به پایان رسید تا پس از حتمی شدن حذف بارسا در پی پیروزی اینتر مقابل ویکتوریا پلژن، پازل ناکامی ژاوی و شاگردانش کامل شود.

1756917

ژاوی در پایان بازی گفت:«در ابتدا باید از حمایت و تشویق های هواداران تشکر کنم. آنها بدون قید و شرط ما را حمایت کردند. این هواداران استحقاق بیشتری دارند و متاسفم که نتوانستیم پاسخ لطف‌شان را در زمین بدهیم. متاسفم که در دور گروهی لیگ قهرمانان حذف شدیم. باید با واقعیت روبرو شد.»

ژاوی ادامه داد:«امشب نتوانستیم با بایرن پایاپای رقابت کنیم و در سطح بالایی ظاهر نشدیم. بایرن عالی بود و بسیار بهتر از ما بازی کرد. البته نتیجه بازی اینتر و قطعی شدن حذف‌مان روی کیفیت تیم تاثیر منفی گذاشت. مطمئنم که در غیر این صورت بهتر بازی می کردیم. در گروه دشواری قرار داشتیم و هر اتفاقی که فکرش را بکنید برای ما رخ داد. همه چیز برای ما بی‌رحمانه بود ولی بازی امشب ما جای دفاع ندارد. در حد بایرن نبودیم هرچند در بازی رفت کاملا هم سطح بایرن بودیم.»

1756906

ژاوی در پایان گفت:«باید متحد باشیم. امشب در بیست دقیقه پایانی خوب بودیم و پیام من برای همه دوست‌داران بارسا اتحاد است. فصل هنوز تمام نشده و هرچند این یک ناکامی بزرگ است ولی لالیگا، سوپرجام اسپانیا و کوپا دل ری را داریم. درک می کنم که رسانه ها از این ناکامی به عنوان فاجعه یاد کنند ولی آنالیز ما چیز دیگری است. امشب حذف شدیم ولی در مجموع فصل بدی نداشته‌ایم و این نمی‌تواند فاجعه باشد.»

دیدگاه‌ها