کد خبر : 1850272 | 05 آبان 1401 ساعت 01:37 | 23.4K بازدید | 44 دیدگاه

هدف ما صعود بود ولی نشد

تراشتگن: نتیجه بازی اینتر روحیه ما را خراب کرد

مارک آندره تراشتگن یکی از دلایل شکست 0-3 امشب بارسا برابر بایرن را مطلع بودن از نتیجه بازی اینتر-ویکتوریاپلژن عنوان کرد. نتیجه‌ای که حذف بارسا از لیگ قهرمانان را قطعی کرده بود.

تراشتگن: نتیجه بازی اینتر روحیه ما را خراب کرد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در نوکمپ برابر بایرن مونیخ 3-0 شکست خورد و وداعی تلخ با لیگ قهرمانان داشت. پیروزی اینتر برابر ویکتوریا پلژن حذف بارسا را قطعی کرده بود و آبی و اناری ها با روحیه‌ای پایین برابر بایرن قرار گرفتند. این برای دومین سال متوالی است که بارسا در دور گروهی لیگ قهرمانان کنار می‌رود و باید در لیگ اروپا حاضر شود.

1756914

مارک آندره تراشتگن، گلر بارسا، در پایان بازی گفت:«حس ناامیدی مطلق دارم. می‌دانستیم شانس صعود نداریم ولی در هر صورت شکست دردناکی بود. یکی از اهداف مشخص ما صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود ولی حالا باید به اهداف دیگرمان فکر کنیم. باید تمرکز اصلی را روی لالیگا بگذاریم.»

1756916

تراشتگن ادامه داد:«واضح است که این ناکامی روی ما تاثیر منفی خواهد گذاشت ولی باید سعی کنیم اثرش را کمرنگ کنیم. پیروزی اینتر روحیه ما را خراب کرد و ما برای غرورمان بازی کردیم هرچند در نهایت باختیم. در سطح بایرن کار نکردیم و در لحظاتی به ما گل زدند که برگشتن به بازی برای ما دشوار بود. حالا مهم‌تر از هر چیز این است که اجازه ندهیم این ناکامی روی کیفیت بازی ما در لالیگا اثر منفی بگذارد.»

تراشتگن در پایان گفت:«نسبت به فصل قبل تیمی کاملا متفاوت داریم و امیدوار بودیم صعود کنیم ولی وقتی در مونیخ خوب بازی می‌کنید و گل نمی زنید یا در دو بازی رفت و برگشت برابر اینتر پیروز نمی شوید، نباید هم انتظار صعود داشته باشید. ما اولین منتقد خودمان هستیم و باید به مسیرمان ادامه دهیم، هرچند که کار سختی باشد. هدف ما الان پیروزی برابر والنسیا در بازی روز شنبه است.»

دیدگاه‌ها