کد خبر : 1850277 | 05 آبان 1401 ساعت 09:20 | 32.1K بازدید | 12 دیدگاه

خشم شدید کونته: ترک نشست پس از تنها یک سوال!

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از این که کمک داور ویدئویی گل دیرهنگام تیمش را مردود اعلام کرد به شدت عصبانی است.

خشم شدید کونته: ترک نشست پس از تنها یک سوال!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام شب گذشته در پنجمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف اسپورتینگ رفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. 
اسپورتینگ گل اول این بازی را به ثمر رساند و تاتنهام موفق شد گل مساوی را وارد دروازه این تیم کند. هری کین در وقت‌های تلف شده گل دوم تاتنهام را به ثمر رساند تا سه امتیاز این دیدار را برای تیمش به ارمغان بیاورد و صعود آنها به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان را قطعی کرده باشد. 
او و دیگر بازیکنان تاتنهام و نیمکت این تیم به شدت از به ثمر رسیدن این گل خوشحال شدند و شروع به جشن گرفتن و ابراز خوشحالی کردند اما کمک داور ویدئویی اعلام کرد که صحنه باید بازبینی شود و پس  از وقفه چهار دقیقه‌ای گل را به دلیل خطای آفساید کین مردود اعلام کرد. 
همین موضوع خشم شدید کونته و ابراز ناراحتی و عصبانیت او را در کنار زمین به همراه داشت و داور بازی در نهایت تصمیم گرفت او را از زمین اخراج کند. 

1756924
اما این عصبانیت همچنان ادامه داشت و او پس از پایان بازی تنها حاضر شد به یک سوال جواب بدهد و سپس نشست خبری را ترک کرد. 
کونته در این نشست خبری گفت:« فکر می‌کنم لحظاتی هست که شاید به اندازه کافی باهوش باشید که بتوانید درک کنید که یک گل عادی را مردود کردید چون توپ درست جلوی کین بود. من معمولا راجع به داوری نظر نمی‌دهم اما کمک داور ویدئویی واقعا این فصل ما را اذیت کرده، ما اصلا خوش شانس نبودیم. من نمی‌دانم چرا تا به حال ما تنها تیمی هستیم که پنالتی را تکرار کردیم، درحالی که بارها شاهد حرکت دروازه‌بان روی خط بودم. ما درباره کمک داور ویدئویی خوش شانس نیستیم اما من فکر می‌کنم آنها ضربه بزرگی به ما زدند. دوست دارم ببینم چنین تصمیماتی برای تیم‌های بزرگ در دیدارهای حساس هم گرفته می‌شود. دوست دارم ببینم کمک داور ویدئویی این قدر شجاع هست که چنین تصمیمی بگیرد. تکرار می‌کنم این تصمیم غیرمنصفانه بود چون توپ جلوی کین بود. متاسفم اما من واقعا ناراحت هستم چون صداقتی در این شرایط نمی‌بینم و به همین دلیل بسیار بسیار ناراحتم.»
کونته سپس نشست خبری را ترک کرد. این نتیجه باعث شد که تاتنهام همچنان صدرنشین بماند اما حالا هر چهار تیم این گروه شامل اسپورتینگ، آینتراخت فرانکفورت و مارسی شانس صعود به مرحله بعدی را دارند.

 

دیدگاه‌ها