کد خبر : 1850286 | 05 آبان 1401 ساعت 11:03 | 24K بازدید | 25 دیدگاه

ناکامی مطلق برابر بایرن: لوا حق داشت ناراحت باشد

آمار بارسلونا برابر بایرن نشان می‌دهد که این تیم برابر حریف شب گذشته‌اش یک ناکام مطلق بوده است.

ناکامی مطلق برابر بایرن: لوا حق داشت ناراحت باشد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در پنجمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف بایرن مونیخ رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم شکست خورد. 
شاگردان ژاوی نتوانستند در این دیدار از امتیاز میزبانی و حضور پرشور هواداران در نوکمپ استفاده کنند و با قبول این شکست از صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان بازماندند. 
این خبر بسیار بدی برای روبرت لواندوفسکی هم بود که تابستان امسال از بایرن جدا شد و به بارسا پیوست تا نقشی کلیدی در پروژه ژاوی هرناندز در این تیم ایفا کند اما حالا باید به جای لیگ قهرمانان در لیگ اروپا توپ بزند. 
جالب اینجاست که این ستاره لهستانی در پنج دیدار اخیرش با بارسلونا سه شکست را تجربه کرده و این در حالی است که آمار او در 43 دیدار اخیرش با بایرن در این رقابت‌ها نیز سه شکست بوده است. 

1756926
بارسا در بازی شب گذشته به هیچ وجه نتوانست نمایشی که می‌خواست را ارائه دهد و شانسش برای صعود به مرحله بعدی را حفظ کند. علاوه بر این، آنها به دنبال انتقام از بایرن به خاطر شکست‌های سال‌های اخیر هم بودند که این موضوع نیز محقق نشد تا ناکامی این تیم برابر بایرن همچنان ادامه داشته باشد. 
بارسا در شش دیدار اخیرش برابر بایرن تنها 15 شوت در چارچوب داشته، در حالی که این آمار برای بایرن برابر این تیم 45 شوت در چارچوب است. 
بایرن همچنین موفق شده است در این شش دیدار 22 بار دروازه حریف را باز کند اما سهم بارسا از گل‌های به ثمر رسیده تنها چهار گل بوده است. 
بایرن همچنین در هر شش دیدار قاطعانه به پیروزی رسیده اما سهم بارسا از این شش رویارویی هیچ بردی نبوده است که باعث شده آنها ناکام مطلق این تقابل لقب بگیرند.

 

دیدگاه‌ها