کد خبر : 1850298 | 05 آبان 1401 ساعت 12:08 | 18.4K بازدید | 11 دیدگاه

به سبک احمد مومن‌زاده

داروین نونیز به سبک احمد مومن‌زاده

داروین نونیز، ستاره گرانقیمت لیورپول، شب گذشته موقعیت گل عجیبی را از دست داد.

داروین نونیز به سبک احمد مومن‌زاده

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در پنجمین دیدار از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف آژاکس رفت و با نتیجه 0-3 برابر این تیم به پیروزی رسید.
پس از چند هفته ناکامی، به نظر می‌رسید که داروین نونیز در حال بازگشت به دوران اوج است و در این دیدار نیز توانست دروازه حریف را باز کند و گل دوم تیمش را در دقیقه 49 این بازی به ثمر برساند.
1756961
با این حال، این ستاره اروگوئه‌ای که تابستان امسال با قراردادی هنگفت به ارزش 75 میلیون یورو با بندهای پاداش 25 میلیون یورویی از بنفیکا به لیورپول پیوست در بازی شب گذشته هم موقعیت عجیبی را از دست داد که به توصیف بسیاری از رسانه‌های اروپایی یکی از بزرگترین موقعیت‌های از دست رفته در لیگ قهرمانان بوده است.
او در دقیقه 44 این بازی و تنها دو دقیقه پس از گلزنی محمد صلاح فرصت داشت که گل دوم تیمش را به ثمر برساند تا لیورپول با خیال راحت به رختکن برود اما نتوانست در حالی که دروازه خالی مقابلش قرار داشت، توپ را به گل تبدیل کند و آن را از فاصله‌ای بسیار نزدیک به تیرک دروازه کوبید.

1756949

مشابه هدر رفتن این موقعیت دو دهه پیش در فوتبال ایران توسط احمد مومن‌زاده رقم خورده بود. خرید گرانقیمت آن روزهای استقلال که در گلزنی توفیقی نداشت. البته این بازیکن بعدها شایستگی و کیفیت فنی‌اش را به فوتبال ایران اثبات کرد.
نونیز فصل گذشته 34 گل در تمامی رقابت‌ها برای بنفیکا به ثمر رساند و همین باعث شد که یورگن کلوپ علاقه خاصی به او پیدا کند اما این شرایط فعلا در لیورپول تکرار نشده است و این بازیکن در طول 13 بازی گذشته تنها شش بار موفق به باز کردن دروازه حریفان شده است.

1756962

دیدگاه‌ها