کد خبر : 1850304 | 05 آبان 1401 ساعت 12:29 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض سرمربی لیگ برتری؛

برای داوران هم جریمه در نظر بگیرید!

سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان امیدوار است شرایطی فراهم شود که برای داوران هم جریمه درنظر گرفته شود.

برای داوران هم جریمه در نظر بگیرید!

به گزارش "ورزش سه"، هفته ششم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز چهارشنبه 4 آبان ماه در شهرهای تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل و یزد پیگیری شد.

مسعود آرمات، سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان پس از پایان بازی تیمش مقابل شهرداری گنبد اظهار داشت: در این بازی چهار بازیکن اصلی خود را به دلیل مصدومیت دراختیار نداشتیم و حتی پوریا یلی هم به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو در ست‌های اول و دوم نتوانست بازی کند.

او از قضاوت داور این مسابقه گله کرد و گفت: باخت را گردن داور نمی‌اندازم چون تیمم به دلیل مصدومیت بازیکنان بد کار کرد و مستحق شکست بود اما داور بسیار ضعیف کار کرد.

آرمات در ادامه گفت: از ناظر بازی درخواست کردم که گزارش داوری را به فدراسیون ارسال کند. داور بالا و داوران خط بسیار بد کار کردند. یک یا دو مورد اشتباه هیچ ایرادی ندارد. من به ‌عنوان مربی یا بازیکنان هم مرتکب اشتباه می‌شویم اما اگر بیش از حد باشد باید جریمه‌ای برای آنان در نظر گرفته شود.
گنبدی‌ها در این بازی بسیار خوب بازی کردند و این پیروزی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

در دیدارهای هفته ششم لیگ برتر مردان تیم‌‌های پیکان تهران، شهداب یزد، شهرداری گنبد، شهرداری ارومیه، گیتی پسند اصفهان و لبنیات هراز آمل مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

دیدگاه‌ها