کد خبر : 1850331 | 05 آبان 1401 ساعت 15:10 | 35.2K بازدید | 16 دیدگاه

پس از شکست بارسا؛

توییت کنایه‌آمیز پسر مدیر ورزشی بایرن علیه لواندوفسکی

نیک صالح حمیدزیچ، پسر حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی بایرن)، پس از پیروزی بایرن برابر بارسا فرصت را برای کنایه زدن به روبرت لواندوفسکی غنیمت شمرد.

توییت کنایه‌آمیز پسر مدیر ورزشی بایرن علیه لواندوفسکی

به گزارش "ورزش سه"، دیدار برگشت بایرن مونیخ و بارسلونا در نوکمپ هم با برتری مونیخی‌ها به اتمام رسید. سادیو مانه، بنجامین پاوارد و چوپوموتینگ گل های میهمان را به ثمر رساندند تا نتیجه 3-0 به سود بایرن به ثبت برسد. 

1756872

به این ترتیب روبرت لواندوفسکی نتوانست برابر تیم سابق خود گلزنی کند. ستاره لهستانی پس از کشمکش های بسیار در تابستان امسال از بایرن راهی بارسلونا شد تا چالشی جدید را تجربه کند. کمتر کسی تصور می کرد بارسا با لوا و دیگر خریدهای تابستانی خود حتی نتواند از دور گروهی لیگ قهرمانان صعود کند اما در نهایت، بایرن و اینتر به دور بعد صعود کردند.

1756875

پس از قرعه‌کشی دور گروهی بسیاری منتظر رویارویی لواندوفسکی و بایرن بودند ولی ستاره لهستانی نتوانست در دو بازی رفت و برگشت کاری از پیش ببرد. حاصل کار لواندوفسکی در این دو بازی 9 شوت بود که دو تای‌شان داخل چارچوب بود. او دو شانس خوب گلزنی را نیز از دست داد و نتوانست گلی به ثمر برساند. لوا در مجموع 172 دقیقه نیز در میدان بود.

ساعاتی پس از پایان بازی، نیک صالح حمیدزیچ، پسر حسن صالح حمیدزیچ(مدیر ورزشی بایرن)، که برای تیم کانادایی ونکوور وایت کپس بازی می کند، در صفحه توییتر خود و در کنایه به لواندوفسکی نوشت:«به نظر شما لواندوفسکی چه زمانی به خاطر جدایی از بایرن پشیمان می شود؟»

این در حالی است که لواندوفسکی اخیرا در مصاحبه با اکیپ گفت که هرگز از پیوستن به بارسلونا پشیمان نیست:«در بارسلونا بسیار خوشحالم و برای باشگاهی باورنکردنی بازی می کنم. اینجا مردم من را دوست دارند و چالشی هیجان انگیز را تجربه می کنم. اطمینان دارم که با انتخاب بارسا، تصمیم درستی گرفته ام.»

دیدگاه‌ها