کد خبر : 1850333 | 05 آبان 1401 ساعت 15:16 | 27.1K بازدید | 10 دیدگاه

وس براون:

پای چپ وینگر یونایتد مثل مسی و مارادونا است

وس براون، مدافع سابق منچستریونایتد، از عملکرد آنتونی در ترکیب این تیم تمجید کرد.

پای چپ وینگر یونایتد مثل مسی و مارادونا است

به گزارش "ورزش سه"، آنتونی تابستان امسال با قراردادی هنگفت به ارزش 100 میلیون یورو در آخرین روز پنجره نقل و انتقالات از آژاکس به منچستریونایتد پیوست. 
این بازیکن موفق شد گل‌های حساسی برابر آرسنال، منچسترسیتی و اورتون به ثمر برساند و به اولین بازیکنی تبدیل شد که در سه دیدار ابتدایی‌اش برای منچستریونایتد موفق به گلزنی شده است. 
این بازیکن 22 ساله در واقع در سمت راست بازی می‌کند اما تمایل زیادی دارد که به وسط زمین بکشد و شوت‌هایی را با پای چپش روانه دروازه حریفان کند و همین موضوع تمجید براون را به همراه داشته است. 

1741992
این مدافع سابق یونایتد در این باره گفت:« پای چپ آنتونی مثل مسی و مارادونا است. در نهایت باید گفت که پای چپ او مثل چوب جادو است. او مهارت زیادی دارد و بسیار هم خونسرد است. او از کناره‌ها به وسط زمین می‌آید اما من باید به شما بگویم افراد زیادی نیستند که بتوانند او را متوقف کنند.»
براون در مقایسه آنتونی با یکی دیگر از بازیکنان مطرح دنیای فوتبال اضافه کرد:« شاید آرین روبن بهترین بازیکن برای مقایسه کردن او باشد. او همیشه عادت داشت به وسط بکشد و به ندرت پیش می‌آمد که کل خط را در کنار زمین پیش برود. اما آنتونی واقعا تند و تیز است و می‌داند که چه کار می‌کند. او به کاری که انجام می‌دهد اطمینان دارد و چنین ویژگی‌های به ندرت پیش می‌آید.»
 

دیدگاه‌ها