کد خبر : 1850334 | 05 آبان 1401 ساعت 15:25 | 10.7K بازدید | 5 دیدگاه

آنری: یوونتوس نه! زیدان منتظر فرانسه است

تیری آنری، مربی بلژیک، معتقد است که هدف زین الدین زیدان حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه است.

آنری: یوونتوس نه! زیدان منتظر فرانسه است

به گزارش "ورزش سه"، زیدان پس از کناره‌گیری از هدایت رئال مادرید در سال گذشته تا به حال با هیچ باشگاهی برای حضور روی نیمکت آنها به توافق نرسیده است. 
این در حالی است که در چند ماه اخیر و پس از پایان حضور این مربی فرانسوی در سانتیاگو برنابئو، نام او در کنار نام بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به گوش می‌رسید اما چنین امری هرگز محقق نشد. 
بسیاری معتقد بودند که او جانشین اوله گونار سولسشر در منچستریونایتد خواهد شد و حالا نیز بسیاری باور دارند که این ستاره سابق یوونتوس قرار است به این باشگاه برگردد و جای مکس آلگری را روی نیمکت این تیم بگیرد اما نظر آنری که سابقه بازی کنار زیدان در تیم ملی فرانسه را دارد متفاوت است. 

1726587
این مربی تیم ملی بلژیک در این باره به سی بی اس گفت:« زیدان قهرمان لیگ قهرمانان شده است، او ثابت کرد که می‌تواند هدایت باشگاهی مانند یوونتوس را برعهده داشته باشد. من نمی‌دانم که آیا او می‌تواند یووه را هم قهرمان لیگ قهرمانان کند یا نه اما فکر می‌کنم او منتظر تیم ملی فرانسه است.»
آنری با اشاره به علاقه زیدان به حضور روی نیمکت فرانسه اضافه کرد:« او به یوونتوس نمی‌رود. او فقط و فقط منتظر یک موضوع است. تیم ملی. او سه لیگ قهرمانان با رئال مادرید دارد. چرا باید به باشگاه دیگری برود وقتی می‌تواند تیم ملی را داشته باشد؟ من اگر بودم این کار را نمی‌کردم. نام او در کنار نام باشگاه‌های بسیاری قرار گرفته و هرگز عملی نشده است. من فکر نمی‌کنم زیزو به دنبال این باشد اما این نظر من است. شاید او چنین چیزی را بخواهد. اما من به وضوح می‌بینم که او منتظر تیم ملی است.»
 

دیدگاه‌ها