کد خبر : 1850336 | 05 آبان 1401 ساعت 15:34 | 38.7K بازدید | 26 دیدگاه

به او زمان خواهند داد

شک نکنید هر مربی جای ژاوی بود، اخراج می‌شد

تیری آنری، ستاره فرانسوی سابق بارسا و آرسنال، معتقد است که با وجود ناکامی مجدد بارسا در لیگ قهرمانان، به ژاوی برای نام و اعتبارش زمان بیشتری خواهند داد و اخراج نخواهد شد.

شک نکنید هر مربی جای ژاوی بود، اخراج می‌شد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سال گذشته جانشین رونالد کومان در بارسلونا شد و حالا به اولین مربی تاریخ بارسا تبدیل شده که در 10 ماه از سه رقابت اروپایی حذف می شود. او با بارسا فصل قبل در دور گروهی لیگ قهرمانان کنار رفت. بارسا سپس در یک چهارم نهایی لیگ اروپا نیز مغلوب فرانکفورت شد و شب گذشته هم برای دومین سال متوالی نتوانست راهی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شود و به لیگ اروپا سقوط کرد.

1717530

تیری آنری که در سی بی اس اسپورتس، بازی بارسلونا-بایرن را کارشناسی می کرد، در پایان مسابقه گفت:«در فوتبال چیزی که اهمیت دارد، نتیجه است و مربیان را بر اساس نتایج‌شان ارزیابی می کنند. معتقدم با این عملکرد، هر مربی جای ژاوی بود، از بارسلونا اخراج می شد و آتشفشان بارسا فوران می کرد. در این تردید ندارم.»

1757040

آنری ادامه داد:«بارسا در لالیگا دوم است و شرایط بهتری دارد ولی مدیران بارسا امید زیادی به لیگ قهرمانان داشتند و روی درآمد حاصل از صعود به مراحل بالاتر حساب کرده بودند. بارسا به این پول نیاز داشت ولی حالا باید در لیگ اروپا به میدان برود. در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر بایرن، روبرت لواندوفسکی فقط یک موقعیت مسلم گلزنی داشت.اما مسئولیت شکست با مربی است نه بازیکنان و ژاوی می داند که در بارسلونا مربیان شدیدا زیر ذره بین هستند و باید با بارسا جام بگیرد.».

دیدگاه‌ها