کد خبر : 1850339 | 05 آبان 1401 ساعت 15:54 | 30.3K بازدید | 21 دیدگاه

هوادار بارسا باید متوقع باشد

تشویق بارسا پس از باخت تحقیرآمیز نگران‌کننده است

در کادنا سر رفتار هواداران بارسا در جریان شکست 0-3 مقابل بایرن را زیر سوال بردند. بارسا بازهم تحقیر شد ولی از سوی هوادارانش مورد تشویق و حمایت قرار گرفت.

تشویق بارسا پس از باخت تحقیرآمیز نگران‌کننده است

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته با دو گل از بایرن در نوکمپ عقب بود ولی بخش‌های زیادی از ورزشگاه یکپارچه تیم را تشویق می کردند. تعدادی از هواداران پس از پایان بازی و شکست 0-3 تیم محبوب‌شان در ورزشگاه ماندند و تیم را تشویق کردند. ژاوی و بازیکنان بارسا نیز برای تشکر به سمت آنها رفتند.

1757043

خولیو پولیدو، کارشناس کادناسر، معتقد است این رفتار هواداران بارسا قابل قبول نیست و آنها باید عملکرد بازیکنان و کادر فنی را زیر سوال می بردند:«رفتار هواداران بارسا در جریان بازی و پس از سوت پایان نگران‌کننده بود. این دومین افتضاح متوالی باسلونا با ژاوی بود و باید به لیگ اروپا بروند ولی در عوض هواداران تیم را تشویق می کردند. این عادی‌سازی شکست در بارسلوناست. بارسلونا تیم کوچکی نیست و نباید سطح توقعات هواداران پایین بیاید. هوادار بارسا که بازهم شاهد تحقیر تیمش برابر بایرن بود، نباید بیخیال باشد بلکه بیشتر از همیشه باید به تیمش معترض شود.»

1756954

پابلو پینتو هم گفت:«واقعیت در بارسلونا تحریف شده است. خوان لاپورتا ژاوی را به عنوان گواردیولا و ژاوی نیز پدری و گاوی را به عنوان اینیستا و ژاوی می بیند. آنها در گذشته سیر می کنند و اسیر تفکرات مالیخولیایی خود هستند.»

دیدگاه‌ها