کد خبر : 1850340 | 05 آبان 1401 ساعت 16:10 | 11.8K بازدید | 20 دیدگاه

مدیر بارسا: ما در سن‌سیرو و به خاطر ناداوری حذف شدیم

متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال بارسلونا، معتقد است این تیم استحقاق صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را داشت و به خاطر داوری بد بازی رفت برابر اینتر از این رقابت ها کنار رفتند.

مدیر بارسا: ما در سن‌سیرو و به خاطر ناداوری حذف شدیم

به گزارش "ورزش سه"، بارسا شب گذشته در حالی برابر بایرن به میدان رفت که می دانست شانسی برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ندارد. اینتر در سن سیرو با چهار گل بر ویکتوریاپلژن غلبه کرد و به این ترتیب حذف بارسا از لیگ قهرمانان مسجل شد و این تیم باید در لیگ اروپا به میدان برود.. بارسا با روحیه ای پایین در زمین حاضر شد و در نهایت 0-3 شکست خورد.

1757011

دو هفته پیش و پس از تساوی 3-3 خانگی بارسا برابر اینتر مشخص بود که بارسا شانس زیادی برای صعود ندارد و بسیار بعید به نظر می رسید که اینتر در سن سیرو به ویکتوریا ببازد.

متئو آلِمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، معتقد است که حذف بارسا از لیگ قهرمانان به خاطر ناداوری بود. او به شبکه مووی استار گفت:«در بازی رفت برابر بایرن مستحق باخت نبودیم ولی ما در سن‌سیرو حذف شدیم. جایی که داوری بر علیه ما بود. ما حتی نباید برابر اینتر مساوی هم می کردیم و حق‌مان فقط برد بود. من هرگز دوست ندارم در مورد داوران حرف بزنم ولی درک نمی کنم چطور کمک داور ویدیویی آن بازی، صحنه برخورد توپ به دست دامفرایس را دید ولی اعلام پنالتی نکرد. ما حتی اگر در آن بازی یک امتیاز هم می گرفتیم، شانس صعودمان بیشتر می شد.»

دیدگاه‌ها