کد خبر : 1850343 | 05 آبان 1401 ساعت 16:25 | 60.4K بازدید | 32 دیدگاه

ژاوی فرصت زیادی ندارد

ال‌چیرینگیتو: لوئیس انریکه جانشین ژاوی در بارسلونا!

خوتا جوردی، خبرنگار و کارشناس فوتبال نزدیک به باشگاه بارسلونا، ادعا کرد که مدیران بارسا قصد دارند مذاکره با لوئیس انریکه برای جانشینی ژاوی را شروع کنند.

ال‌چیرینگیتو: لوئیس انریکه جانشین ژاوی در بارسلونا!

 به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیشب در حالی برابر بایرن به میدان رفت که می دانست شانسی برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ندارد. اینتر در سن سیرو با چهار گل بر ویکتوریاپلژن غلبه کرد و به این ترتیب حذف بارسا از لیگ قهرمانان مسجل شد. بارسا با روحیه ای پایین در زمین حاضر شد و در نهایت 0-3 شکست خورد. بارسا باید با ژاوی برای دومین سال متوالی در لیگ اروپا به میدان برود که از لحاظ اعتبار و نیز مسائل اقتصادی ضربه بزرگی برای بارسلوناست.

1756953

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، مارس 2021 و پس از پیروزی در انتخابات ریاست باشگاه گفته بود که در دوران ریاست او شکست ها تاوان خواهد داشت. او در واقع تصمیم جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس سابق بارسا، مبنی بر حفظ ارنستو والورده پس از دو شکست تحقیرآمیز برابر رم و لیورپول در لیگ قهرمانان را زیر سوال برده بود. حال در دوران ریاست او بارسا دو سال متوالی است که باید در لیگ اروپا حاضر شود ولی او فعلا تصمیمی برای برکناری ژاوی نگرفته است. 

1757052

شب گذشته خوتا جوردی در برنامه ال‌چیرینگیتو گفت که دقایقی پس از شکست بارسا برابر بایرن، نام لوئیس انریکه در جایگاه ویژه ورزشگاه نوکمپ شنیده شده است. طبق این ادعا، خوان لاپورتا با چند مدیر بلندپایه باشگاه در مورد احتمال برگرداندن انریکه حرف می زد. 

1757051

از قرارداد انریکه با تیم ملی اسپانیا یک ماه دیگر باقیمانده و گفته می شود او پس از جام جهانی از هدایت لاروخا کنار خواهد رفت و دوست دارد به مربیگری در رده باشگاهی برگردد. انریکه بین سال های 2014 تا 2017 مربی بارسا بود و با این تیم در فصل 14-2015 فاتح سه‌گانه شد.

دیدگاه‌ها