کد خبر : 1850354 | 05 آبان 1401 ساعت 17:04 | 45.8K بازدید | 36 دیدگاه

دو اشتباه مشابه در کمتر از ۲۴ ساعت

تراکتور درد سنگین تاتنهام را چشید

تصمیم عجیب کمک داور بازی امروز تراکتور و ملوان، صحنه مشابه دیدار شب گذشته تاتنهام و اسپورتینگ را خلق کرد.

تراکتور درد سنگین تاتنهام را چشید

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 60 بازی تراکتور و ملوان در حالی که بازی یک بر یک بود، بردیف هاشم‌نژاد را جانشین کاوه رضایی کرد. تعویضی تراکتور بلافاصله بعد از ورود به زمین در سمت چپ محوطه جریمه صاحب توپ شد و پاس گل داد. هاشم‌نژاد در حالی که خود را آماده شرکت در جشن گل گوستاوو می کرد، با تصمیم عجیب کمک داور و تایید آن توسط داور روبرو شد.

پاس بازیکن تراکتور پیش از اینکه به هم تیمی‌اش برسد با تکل بازیکن ملوان مواجه شد، در این لحظه توپ با برخورد به پای این بازیکن کمی تغییر جهت داد و درست مقابل پای گوستاوو قرار گرفت که در تله آفساید مدافعان ملوان گیر کرده بود. با توجه به اینکه توپ در لحظه آخر به بازیکن ملوان برخورد کرده بود اما دیگر شرایط آفساید از بین رفته بود و هافبک سرخ پوشان دروازه را باز کرد.

1757067
1757068

آرمان اسعدی که روی خط نظاره‌گر این صحنه بود بلافاصله پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برد و سیدعلی هم آن را تایید کرد تا تراکتوری‌ها با یک تصمیم عجیب از گل پیروزی بازبمانند. گوستاوو که زننده این گل بود در لحظه برخورد توپ به پای بازیکن ملوان، کاملا نظاره گر صحنه بود، با حیرت نزد کمک داور بازی رفته و سعی داشت او را مجاب کند که گل در شرایط آفساید به ثمر نرسیده است. این صحبت‌ها و اعتراضات اعضای تیم میزبان اما تاثیری در این تصمیم عجیب نداشت.

1757070

اشتباه تیم داوری تراکتور _ملوان شباهت زیادی به اشتباه داور بازی شب گذشته تاتنهام – اسپورتینگ دارد. در یکی از حساس ترین دیدارهای شب پنجم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، شاگردان کونته در لحظات پایانی به گل برتری رسیدند اما داور بعد از بررسی صحنه در VAR آن را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در صحنه یاد شده امرسون با ضربه سر سعی در کاشتن توپ برای کین داشت که مدافع حریف از روبرو سر رسیده و روی توپ اثر گذاشت. با این وجود اما کین توانست ضربه نهایی را به گل تبدیل کند. دنی دسموند، داور هلندی این دیدار برای بررسی صحنه از VAR هم کمک گرفت اما طبق آن چه که فقط خودش فهمید، گل کین را آفساید اعلام کرد. بعد از پایان بازی و تا همین الان، اشتباه دسموند مورد نقد شدید هواداران تاتنهام و اهالی فوتبال اروپاست.

1757069

دیدگاه‌ها