کد خبر : 1850356 | 05 آبان 1401 ساعت 17:17 | 50.8K بازدید | 35 دیدگاه

گزارش آاس:

ژاوی پس از فاجعه بزرگ به بازیکنان بارسا چه گفت؟

ژاوی هرناندز شب گذشته از شکست بارسا برابر بایرن و ناکامی تیمش در صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ناراحت بود و در رختکن عملکرد بازیکنان را زیر سوال برد.

ژاوی پس از فاجعه بزرگ به بازیکنان بارسا چه گفت؟

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از آاس، چهارشنبه شب یکی از سخت‌ترین شب های مربیگری ژاوی بود. بارسا در حالی برابر بایرن قرار گرفت که می دانست شانسی برای صعود به یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان ندارد و در نهایت هم با سه گل شکست خورد. بارسا برابر یکی از بهترین تیم های جهان با روحیه ای پایین وارد میدان شد و نتوانست برابر 80 هزار هوادار خود نمایش قابل قبولی ارائه دهد.

1756952

بایرن در نیمه اول دو گل زد و یک گل هم در دقیقه پایانی به ثمر رساند تا در مجموع دو بازی رفت و برگشت پنج گل به آبی و اناری ها زده باشد. ژاوی در نشست خبری پس از بازی و قبل از هر چیزی از هواداران بارسا تشکر کرد که علی رغم مسجل شدن حذف تیم محبوب‌شان در ورزشگاه حاضر شدند و تا ثانیه پایانی نیز از تیم حمایت کردند.

وقتی داور سوت پایان بازی را زد، بازیکنان راهی رختکن شدند ولی ژاوی از آنها خواست که به زمین برگردند و از هواداران تشکر کنند. به غیر از چند بازیکن بزرگ، دیگر بازیکنان همراه با ژاوی به زمین برگشتند و به سمت هواداران رفتند.

1756953

در بازگشت به رختکن، ژاوی بدون اینکه به بازیکنی خاص اشاره کند، نمایش ضعیف تیم را زیر سوال برد و گفت که در سطحی به مراتب پایین تر از بایرن ظاهر شدند و اینکه هواداران استحقاق تماشای نمایش بهتری را از بارسا داشتند. سپس ژاوی سعی کرد به تیم روحیه بدهد و گفت که ما تنها در یک نبرد باخته ایم و هنوز جنگ را از دست نداده ایم. ژاوی تاکید داشت که باید روی دیگر جام ها به خصوص لالیگا تمرکز کنند. آاس همچنین نوشت که ژاوی سپس با خوان لاپورتا، رئیس باشگاه، دیدار کرد و در مورد دلایل ناکامی تیم در صعود به دور بعد لیگ قهرمانان توضیح داد. او همچنان تاکید دارد که بارسا تیمی در حال بازسازی است و باید به او و کادر فنی‌اش زمان داد.

دیدگاه‌ها