کد خبر : 1850381 | 05 آبان 1401 ساعت 20:03 | 29.4K بازدید | 15 دیدگاه

ویرا: با همین بردهای یک-هیچ هم قهرمان می‌شویم

ویرا، مربی پرسپولیس می‌گوید در نیمه دوم پس از به زمین رفتن شیخ دیاباته شرایط این تیم در باکس بهتر شد و به گل رسیدند.

ویرا: با همین بردهای یک-هیچ هم قهرمان می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا، مربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس کرمان در ابتدا گفت: همانطور که در نشست خبری پیش از بازی هم گفتم بازی آسانی در لیگ وجود ندارد و این بازی هم از آن قاعده مستثنی نبود. بازی سختی بود، در نیمه اول کنترل توپ و بازی را در اختیار داشتیم و توپ‌های زیادی به هجده قدم آوردیم اما در زدن ضربات آخر نتوانستیم موفق باشیم. در نیمه دوم وقتی کمال بیرون رفت و شیخ وارد بازی شد باعث شد نفرات بیشتری را در باکس داشته باشیم و به گل برسیم.

او در مورد بردهای اقتصادی پرسپولیس با یک گل توضیح داد: ما اگر با همین رویه هم جلو برویم قهرمان می‌شویم. قبل از بازی نمی‌توانیم انتخاب کنیم که بازی با چه نتیجه‌ای می‌خواهد تمام شود؛ ولی اینکه گل نمی‌خوریم و بازی‌ها را می‌بریم فکر می‌کنم خوب باشد.

ویرا در مورد برنامه پرسپولیس در تعطیلات لیگ گفت: الان چیزی که به آن فکر می‌کنیم استراحت ذهنی و بدنی است. بازیکنان باید با ذهن آرام در کنار دوستان و خانواده باشند و اوقات خوشی داشته باشند. بعد از جام جهانی در لیگ و جام حذفی بازی‌های سختی خواهیم داشت و باید از نظر آمادگی جسمانی و تاکتیکی شرایط بهتری داشته باشیم.

او در مورد احتمال برگزاری اردوی خارجی در این تعطیلات بیان کرد: داریم در موردش صحبت می‌کنیم ولی هنوز هیچ چیز قطعی نیست. خیلی خوب است که بتوانیم چنین اردوهایی داشته باشیم که بازیکنان کنار هم باشند و شرایط‌مان را بهبود ببخشیم.

دیدگاه‌ها