کد خبر : 1850382 | 05 آبان 1401 ساعت 19:48 | 7.2K بازدید | 12 دیدگاه

ستاری: کمترین حق‌مان یک امتیاز بود

ستاری، مدافع مس کرمان می‌گوید حداقل حق‌شان از این بازی کسب مساوی بوده است.

ستاری: کمترین حق‌مان یک امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، محمد ستاری یکی از خوب‌های مس کرمان مقابل پرسپولیس بود که یک موقعیت گل صد در صد را از روی خط بیرون کشید. او راجع به این بازی گفت: بازی خوبی بود. خیلی فیزیکی بود بازی و طبیعی هم بود؛ ما می‌خواستیم از دروازه محافظت کنیم و روی ضدحمله‌ها کار کرده بودیم ولی متاسفانه از معدود فرصت‌هایی که به پرسپولیس دادیم گل خوردیم. امروز پرسپولیس دو تا فرصت داشت که یکی زاویه بسته بود و یکی هم منجر به گل شد. اگر یک ذره می‌توانستیم تمرکزمان را نگه داریم کمترین حق‌مان یک امتیاز بود.

او در مورد شکست‌شان در آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس گفت: به نظرم با استقلال هم خوب بازی کردیم و آن بازی هم می‌توانستیم تا قبل از اینکه گل بخوریم برنده بازی باشیم. این مشکل کم تجربگی تیم‌مان است. حیف است و امیدوارم امتیازات را بگیریم که آخر فصل ناراحت نباشیم.

او در مورد توپی که روی خط دروازه برگشت داد گفت: تا آخر توپ را تعقیب کردم. یک ضدحمله بود که بازیکن ما لیز خورد. خداراشکر توانستم به تیم کمک کنم. می‌توانستیم خیلی بهتر عمل کنیم و یک امتیاز را بگیریم. شک نکنید این تعطیلات به نفع تیم‌هایی مثل ما است که تازه به لیگ آمده‌اند.

دیدگاه‌ها