کد خبر : 1850383 | 05 آبان 1401 ساعت 20:03 | 47K بازدید | 21 دیدگاه

خبیری: پرسپولیس مشکلی برای مجوز حرفه‌ای ندارد

این بی‌حاشیه‌ترین و مقتدرترین پرسپولیس سال‌های اخیر است

عضو هیئت مدیره پرسپوليس توضیحاتی را درباره شرایط این باشگاه و صدور مجوز حرفه‌ای ارائه داد.

 این بی‌حاشیه‌ترین و مقتدرترین پرسپولیس سال‌های اخیر است

به گزارش ورزش سه، حسین خبیری عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از پیروزی ۱-۰ این تیم برابر مس کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی بدون تماشاگر بود و قطعا اگر هواداران حضور داشتند، بهتر می‌شد ولی خدا را شکر بچه‌ها تلاش کردند و خوب بازی کردند؛ به آنها خسته نباشید می‌گویم و مهم این بود که سه امتیاز بازی را گرفتیم و انشاالله با صدرنشینی به تعطیلات می‌رویم. از بازیکنان، کادرفنی عزیز و همه کسانی که برای این سه امتیاز زحمت کشیدند تشکر می‌کنم.

خبیری درباره وضعیت باشگاه پرسپولیس گفت: وقتی تیمی نتیجه می‌گیرد، همه ارکان باشگاه زحمت می‌کشند و وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند؛ در بحث مدیریتی ما در حال حاضر یک هیئت مدیره منسجم و بدون حاشیه داریم که همه به نحو احسن به وظایف خود می‌پردازند و با هم هماهنگ هستیم. همچنین آقای درویش و معاونان ایشان زحمت می‌کشند و همه مدیران میانی به خوبی کار می‌کنند.

وی افزود: در بحث فنی هم تیم ما بهترین تیم ایران و یکی از بهترین‌های آسیا است؛ همین که ما صدر جدول را تصاحب کردیم نشان می‌دهیم که تیم شایسته‌ای داریم‌. همه ما چه در بحث مدیریتی و چه در بحث فنی با یکدیگر هماهنگ هستیم و واقعا آقای گل‌محمدی و کادر ایشان، آقای پیروانی در بحث مدیریت تیم و همه بازیکنان، غیرتمندانه تلاش می‌کنند تا چیزی که هواداران پرسپولیس توقع دارند، محقق شود. این یکی از پرسپولیس‌های بی حاشیه و مقتدر سال‌های اخیر است.

خبیری درباره اظهارات رادوشوویچ و ادعای او مبنی بر درخواست باشگاه پرسپولیس برای پرداخت طلب این بازیکن در سه قسط گفت: فکر‌ نمی‌کنم ما چنین درخواستی کرده باشیم؛ البته این موضوع در بخش مدیریتی، اجرایی و حقوقی پیگیری می‌شود و من خیلی در جریان آن نیستم اما با توجه به اینکه پرونده در CAS پیگیری می‌شود بعید می‌دانم چنین درخواستی مطرح شده باشد. دوستان هجدهم به دادگاه CAS می‌روند و باید ببینیم چه حکمی صادر می‌شود.

خبیری درباره واریز پاداش برد برابر ملوان به حساب پرسپولیسی‌ها عنوان کرد: پاداش‌ها با نظام خاصی پرداخت می‌شود. با توجه به اینکه بازیکنان زحمت می‌کشند و به خوبی اسباب خوشحالی هواداران پرسپولیس را در این شرایط فراهم می‌کنند، مدیریت باشگاه هم بحث مالی را به خوبی مدیریت می‌کند و پاداش‌ها بعد از هر پیروزی، به صورت منظم پرداخت می‌شود.

عضو هیئت مدیره پرسپوليس درباره انتخابش به عنوان عضو شورای حل اختلاف ورزش گفت: این مسئله هنوز اجرایی نشده و آقای دکتر سجادی و معاونت حقوقی ایشان و وزارت دادگستری پیشنهادی دادند که مثل باقی بخش‌های قضایی که دادگاه‌های تخصصی دارد، شورای حل اختلاف در ورزش هم تشکیل شود که عمده پرونده‌هایی که قرار است در دادسرا تشکیل شود، پیش از آن در شورای حل اختلاف رسیدگی شود. به نظر من ایده خوبی بوده که وزارت ورزش مطرح کرده و معاونت شورای حل اختلاف وزارت دادگستری هم استقبال کردند و کارهای آن انجام شده است. در این صورت ورزشکاران، پیشکسوتان و قهرمانان، مسائل حقوقی خود را در دادسرا پیگیری نمی‌کنند و فکر می‌کنم بخش اعظمی از مشکلات در شورای حل اختلاف که در دو شعبه تاسیس شده، حل شود. محبت کردند من هم به عنوان یکی از اعضای این شعبه معرفی کردند و انشاالله که بتوانیم در این بخش مثمرثمر شویم.

خبیری درباره شرایط صدور مجوز حرفه‌ای و مشکلاتی که در این بخش وجود دارد گفت: فکر می‌کنم آقای درویش توضیحات را دادند اما در مورد استادیوم اختصاصی که ما الزاما نباید مالک استادیوم باشیم و قراردادی که با استادیوم آزادی داریم، از نظر AFC مورد قبول است. در بحث تیم بانوان هم آقای دکتر سجادی در آخرین جلسه مجمع توصیه کردند که این اتفاق بیفتد و اعضای هیئت مدیره و آقای درویش هم متفق‌القول موافق این اتفاق هستیم و در برنامه‌های سال آینده خود گذاشته‌ایم؛ اگر قرار است تیم بانوان تشکیل بدهیم باید تیمی باشد که درخور نام پرسپولیس باشد. همچنین موضوع خصوصی‌سازی هم‌ که انجام شده است.

او تصریح کرد: من ۲۵ سال است که در ورزش هستم و پیش از آن هم هوادار پرسپولیس بودم و خاطرم هست که در‌ همه دولت‌ها بحث واگذاری پرسپولیس به بخش خصوصی مطرح می‌شد. خوشبختانه این وزارت ورزش که آقای دکتر سجادی مسئولیت آن را بر عهده دارد، این شعار را به واقعیت تبدیل کرد و انتظار می‌رود در آینده چند بلوک دیگر هم واگذار شود. مهم این است آقای دکتر قربان‌زاده رییس سازمان خصوصی‌سازی و همکاران‌شان با همکاری وزارت ورزش، زحمت زیادی کشیدند و این اتفاق افتاده و انشاالله در ماه‌های آینده، بلوک‌های بعدی هم واگذار می‌شود و مشکل‌ مالکیت هم حل می‌شود.

دیدگاه‌ها